Atomicrops הוא כנראה אחד המשחקים היותר משוגעים ומצחיקים ששחקתי ב-2019 Gamescom. במשחק אתם משחקים חוואי שמחפש זרעים שונים ומשונים בשביל היבול של החווה שלו ונלחם מול מפלצות.

בעוד שהדמו ששחקתי לא היה גמור, אני אשתדל לספר על הלופ הבסיסי של מה שאני כשחקן עשיתי בדמו שלי.

אתם מתחילים את המשחק בחיפוש זרעים, וכאשר אתם מוצאים זרעים שכאלו, אתם מגדלים צמחים שאותם תוכלו למכור בעיר בשביל לקבל כסף. הכסף משמש כדי לחזק את השחקן ולספק לו עוד ציוד כדי למצוא עוד זרעים או ציוד לשפר את החווה.

אתם בטח שואלים את עצמכם באיזה אופן או איך השחקן מתחזק מזה? ובכן רובים, הרבה רובים. מעבר ללטפל בחווה, השחקן צריך להלחם במבחר מגוון למדי של אוייבים שמפילים זרעים, דשן, לבבות (כדי להחזיר חיים) ועוד.

המשחק מחולק לימים, כאשר לאורך היום אתם מטפלים בחווה ויוצאים לחפש זרעים וציוד, ובלילה אתם שומרים על החווה מפני גלים של אוייבים שבאים לנסות ולהרוס אותה.

המשחק הוא "רוגלייק", מה שאומר שהמפות משתנות בכול פעם שתשחקו את המשחק ואיתן גם סוגי האוייבים, הבוסים והציוד שתוכלו למצוא. הציוד שאני מצאתי כלל חיות משק כמו פרה, חזיר ותרנגול ומנגד גם ציוד חווה ענקי כמו מכונות אשר שואבות אוייבים והופכות אותם לדשן.

Atomicrops farm

על הפרה שמצאתי יש דליים שהיא יכולה למלא בהם מים ולהביא אותם ליבול שלכם באופן אוטומטי, מה שאומר שאתם לא תצטרכו לעשות זאת; החזיר יכול לחרוש את האדמה ולייצר עוד איזורים לזרוע בהם צמחים חדשים; והתרנגולת אוכלת עשבים שוטים שמפריעים לכם להרחיב החווה – הבנתם כבר את הקטע.

Atomicrops מלא בהומור והעיצוב שלו מאוד מתאים לכל הדברים המשוגעים שקורים בו. המשחק מגיע מהיוצרים של 2&1 Nidhogg ובהחלט נראה כמו משהו שקשור לעולם הזה.

Atomicrops יהיה זמין לגישה מוקדמת ב-Epic Games Store ב-5 לספטמבר.