לפי שמועות מהשבוע האחרון, המשחק הבא בסדרת Assassin's Creed תתרחש בעידן הויקינגים ויקרא Assassin's Creed Ragnarok.

השמועה התחילה בכך ששחקן The Division 2 של חברת Ubisoft הבחין בפוסטר של אדם הלבוש בגלימה אדומה ולבנה, מחזיק ביד אחת חנית ובשנייה כדור זהוב, ובראש הפוסטר ניתן לראות את המילה “Valhalla”. אותו שחקן צילם את המסך ופרסם זאת ברשת.

Assassin's Creed Ragnarok poster

אם מתמקדים ומבהירים את המסך, נעשית ברורה העובדה כי הכדור הזהוב הוא בעצם "תפוח גן עדן" (Apple of Eden) אשר סדרת המשחקים Assassin's Creed סובבת סביבו. כאשר משלבים את הרמזים, ניתן לומר בביטחון כי Ubisoft שתלה easter egg במשחק שלה, The Division 2, אשר מרמז על כך שהפרק הבא בסדרת המשחקים Assassin's Creed יתרחש בתקופת הוויקינגים.

Assassin's Creed Ragnarok apple of Eden

אתר החדשות Kotaku אישר באופן נפרד כי שמע שהפרק הבא בסדרה, אשר צפוי לצאת ב-2020, יתרחש בתקופת הוויקינגים. מעבר לכך, הם למדו משני מקורות בלתי תלויים כי שם הקוד למשחק הינו "Kingdom" ויככבו בו וויקינגים.

במידה וקשה לכם לדמיין איך בדיוק יראה הפרק הבא של Assassin's Creed בעידן הוויקינגים, עבודתו של מישל נוסרה (Michele Nucera) עשויה לשפוך על כך אור. מישל הוא אמן קונספט אשר עבד בחברת Ubisoft למשך 3 שנים עד 2018, ובמסגרת תצוגת היצירות שלו ניתן לראות סירת מפרש קטנה מלאה בלוחמים ובצדדיה מונחים המגנים של הלוחמים באופן איקוני הזהה לזה של וויקינגים. בראש הסירה בעלת ראש הדרקון עומד אדם עם ברדס אשר מביט אל יישוב המתפלש לאורך הר מושלג.

עדיין לא מספיק? לפני ששם התמונה שונה ל- "michele–nucera–vikings-village.jpg" היא נקראה "michele–nucera–assassincreedragnarok-bay-09.jpg."

Assassin's Creed Ragnarok concept art

מנהל היצירה של Ubisoft מונטריאול, אשרף איסמאיל (Ashraf Ismail), וצוותו התחילו לעבוד על הפרק הבא בסדרה ב-2018, באותה תקופה בה מישל פרסם את הקונספט שלו בשמה המקורי. מישל שב והדגיש כי העבודות שלו הינן אישיות ולא רשמיות אך תיאוריה זו זועקת דרשני, הרי מדוע לקרוא לתמונה Assassin's Creed Ragnarok מלכתחילה? שווה לציין שמישל פרסם איורים נוספים הקשורים לוויקינגים באותה תקופה, בהם לא מוזכר קשר ל-Assassin's Creed.

התפאורה הנורדית המוכרת היא סביבה מושלמת עבור הסדרה אם לוקחים בחשבון את אופן הלחימה בים וביבשה באותה התקופה. זו לא תהייה הפעם הראשונה בה Ubisoft משתמשת בלוחמים מאותה התקופה. כידוע, הוויקינגים מופיעים במשחק המוכר For Honor כקבוצה הניתנת לבחירה. משחקים נוספים כגון Skyrim ו-God of War שאבו השראה מהמיתולוגיה הנורדית ומהנוף הצפוני כך שנבנית ציפייה גבוה עבור הפרק הבא בסדרת Assassin's Creed שיעמדו באתגר במידה ובסופו של יום השמועות יהיו נכונות.

קרדיט לתמונת הרקע: מישל נוסרה