מוקדם יותר היום פרסמה חברת Gearbox Software טריילר נוסף, שלישי במספר, החושף עוד מידע לגבי המשחק הבא בסדרה – Borderlands 3!

בשבוע שעבר ראינו את טריילר ההכרזה בפרזנטציה של Gearbox ב-PAX East 2019, שם הם הציגו את המשחק החדש לצד רימאסטר למשחק הראשון, וחבילת טקסטורות ב-4K לשני המשחקים העוקבים.

על פי סקוט קסטר (Scott Kester), ה-Art Director מבית Gearbox Software, המשחק נמצא כבר מספר שנים בפיתוח מאחורי דלתות סגורות תחת האפלה תקשורתית מוחלטת. עוד נמסר תאריך היציאה של המשחק: ה-13 לספטמבר 2019, הרבה יותר מוקדם מששיערנו!

ארבעת ה-Vault Hunters החדשים

הטריילר חושף בפנינו את 4 הגיבורים החדשים הזמינים ב-Borderlands 3:

  • Moze – חיילת זריזה שיכולה לבצע Digistruct (טכנולוגיית ההרכבה הדיגטלית של עולם המשחק, המאפשרת לדמויות ליצור יש מאין) וליצור מכה העונה לשם Iron Bear, כאשר היא זקוקה לכח אש נוסף.
  • Amara – סירנה שיכול לזמן אגרופים שמיימים כדי לכתוש את אויביה.
  • FL4K – רובוט תמהוני ותוהה שתמיד מלווה על ידי אחת מחיות המחמד שלו. אבל אל תתנו להן לבלבל אתכם – מדובר בחיות קרב מנוסות וקשוחות במיוחד.
  • Zane – מתנקש שפרש לגמלאות שיכול לגרום לכאוס ובלאגן עם ה-Digi Clones שלו (שיבוטים אותם הוא בונה באמצעות ה-Digistruct), וגאדג'טים נוספים.

כל אחד מהגיבורים זוכה לסט יכולות ייחודי לו, ועץ כישורים עמוק ומשמעותי לדמות. וכמובן – ארסנל אינסופי של כלי-נשק, דבר שלא יהיה זר לאלו שחוזרים בפעם השלישית לעולם של Borderlands.

נשקים נשקים ועוד נשקים!

כמובן, שבעוד שחלק מכלי הנשק האיקונים מהסדרה חוזרים שוב, יחד עם יצרניות הנשק עצמן, המשחק יביא עימו חידושים לארסנל. יצרנית הנשק Atlas יספקו לכם אקדחים שיורים סימוניות מעקב וכדורים חכמים, הנשקים של DAHL יאפשרו מצבי ירי שונים שניתן להחליף ביניהם, ו-Mailwan יפנקו אתכם בכלי-נשק שיכולים לדלג בין שני סוגים של אלמנטים שיספקו נזק הולם לאויבים שלכם.

משהו מחדש? משהו משוגע? משהו הזוי? רובים שיגרמו להופעתם של הרי-געש, או מה שזכה להכי הרבה תהודה ככל הנראה: רובים שמצמיחים רגליים, רודפים אחרי האויבים תוך כדי שחרור רצף קללות אלים במיוחד.

זהו רק קצה הקרחון בכל מה שקשור לכמות הנשקים המטורפים השונים הצפויים לנו ב-Borderlands 3, והמפתחים מבטיחים לנו כבזיליון נשקים.

תאומים מרושעים במיוחד

הסרטון גם סיפק לנו הצצה על חלק מרשעי המשחק. הבולטים שבהם – The Calypso Twins, שיאחדו תחתם את כל שבטי השודדים השונים בניסיון לשים את ידיהם על הכח החזק ביותר בגלקסיה שיאפשר להם להשיג את מבוקשם – פשוט להרוס הכל.

המרדף אחרי התאומים יתרחש לא רק על כוכב פנדורה, אלא גם על כוכבים אחרים ברחבי Borderlands. כמובן, שהתאומים יביאו איתם חברים שונים אותם תצטרכו להשמיד בפילוס דרככם אל התאומים.

על פי המפתחים, ב-1 למאי הם יחשפו סרטון משחקיות של Borderlands 3 באירוע עולמי! עד אז, תוכלו להעביר את הזמן עם המשחקים הקודמים בסדרה, שזמינים כעת בגרסאות 4K גם לקונסולות! את המארז העונה לשם The Handsome Collection עדיין ניתן לרכוש בהנחה מטורפת למחשב, אז אם עוד לא שיחקתם בהם, זו הזדמנות מעולה להשלים את הפערים.

המשחק Borderlands 3 יצא על גבי המחשב האישי, ה-Xbox One וה-Playstation 4! בעוד שבמחשב האישי המשחק יצא באופן אקסקלוסיבי לפחות בשלב ראשון ב-Epic Games Store, המפתחים ציינו כי הם עומלים במרץ ופועלים לאפשר Cross-Platform Play בין כל השחקנים, בשורה משמחת בכל הקשור למשחק שבבסיסו עומד מצב ה-Co-Op שלו.

הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מבוצע שימוש בפלטפורמה של Epic Games, שהייתה הראשונה שאפשרה Cross-Platform מלא עבור משחק ה-Battle Royale שלה, Fortnite.

את Borderlands 3 תוכלו לרכוש בהזמנה עבור המחשב האישי דרך החנות של Epic Games כבר כעת, ושלוש גרסאות שונות עומדות לרשותכם. עבור הקונסולות – תוכלו להזמינו בחנות הדיגטלית המתאימה. הזמנה מוקדמת של המשחק תזכה אתכם בחבילת סקינים של נשקים מוזהבים עבור כל אחת משלוש הגרסאות:

Your purchasing Options for Borderlands 3
3 גרסאות המשחק הזמינות לרכישה! הזמנה מוקדמת תזכה אתכם בחבילת סקינים של נשקים מוזהבים!
  • גרסת הבסיס: כוללת אך ורק את המשחק ותעלה לכם כ-60$.
  • גרסת ה-Deluxe: כוללת את משחק הבסיס וכמובן 5 חבילות תוכן המכילות סקינים לדמויות ולנשקים, מודים שונים, שדרוגים ועוד, ותעלה לכם כ-80$.
  • גרסת ה-Super Deluxe: כוללת את משחק הבסיס, את מה שמגיע עם גרסת ה-Deluxe, את ה-Season Pass שיאפשר לכם גישה ל-4 קמפיינים המגיעים ב-DLC המכילים סיפורים, משימות ואתגרים חדשים, וכמובן עוד שדרוגים לנשקים השונים. חבילה זו תעלה לכם כ-100$.