המותג Red Dragon, נמכר במעל ל-40 מדינות ברחבי העולם (ובעיקר חזק מאוד בארצות-הברית), ומציע ציוד גיימינג היקפי החל מעכברים ומקלדות, וכלה בכיסאות גיימינג, בעיצוב קורץ לעין בצבעי אדום-שחור.

Red Dragon – גלגולו של דרקון

הסיפור של Red Dragon מתחיל אי שם בשנת 1996, השנה בה הוקמה חברת Eastern Times הסינית. Eastern Times היא חברה שסביר להניח שלא שמעתם עליה. אך קיים סיכוי גדול שנתקלתם במוצרים שייצרה עבור חברות גדולות כדוגמת HP ,LENOVO ורבות אחרות. כך שיש סיכוי שיש לכם על השולחן כבר היום מוצר שלה.

למרות שלא שמעתם עליה, Eastern Times היא אחת מהחברות הגדולות בעולם ליצור אביזרי גיימינג (מִשְׂחֲקָנוּת) היקפי ל-PC. בשנת 2013 החליטה החברה לפתוח מותג גיימינג משלה, וכך נולד לו מותג הגיימינג Red Dragon.

החברה חרטה על דגלה לייצר מוצרים ייחודיים, בעלי רמת גימור גבוהה וטכנולוגיות חדשות, אך בעיקר, התאמה מתמדת של קווי המוצרים לדרישות הגיימרים, בהתאם לבקשות שחקנים מרחבי העולם. מה שהוביל לטענתם לכך שלא משנה מי אתה, ובמה אתה משחק – ל-Red Dragon יהיה את הפתרון עבורך.

Red Dragon - Combo
חלק ממוצרי החברה אף מוצעים בחבילה, כ-COMBO!

כלל מוצרי החברה מתאפיינים בצבעי אדום-שחור הבולטים בניגודיות שלהם, וביחד עם לוגו הדרקון יוצרים קו עיצוב אחיד – יתרון לאלו האוהבים זאת.

מוצרי החברה מכוונים בעיקר לשוק המיינסטרים, וכוללים מוצרי RGB ומקשים רבים הניתנים לתכנות, בהתאם לרוח החברה ששואפת לספק לגיימרים את מה שהם צריכים ולהפוך את חייהם לקלים ונוחים יותר.

Red Dragon נוחתת בארץ הקודש

כחלק מרצון החברה להמשיך ולהתרחב, החלה קבוצת ח.י, המייבאת לארץ גם מותגים נוספים כמו Western Digital ו-LG (יחד עם מסכי הגיימינג המרשימים שלה), לייבא את מוצרי Red Dragon לארץ.

בין המוצרים המיובאים:

  • MIRAGE M690 – עכבר ארגונומי אלחוטי הפועל במרחק של עד 15 מטר וכולל 7 מקשים הניתנים לתכנות ביחד עם תאורה הניתנת לשינוי בלחיצת כפתור.
  • HARPE K503RGB – מקלדת בעלת 112 מקשים, ועוד 20 מקשי מולטימדיה ניתנים לתיכנות, הכוללת תאורת RGB דינאמית.
  • LAGOPASMUTUS 2 H201-1 – אוזניות סטריאו הכוללות מיקרופון, ובעלות אקסטרים באס להעשרת השמע ויצירת צליל נקי.

אנו נמשיך לעקוב אחרי Red Dragon בארץ, ונחכה לראות האם הגיימרים בארץ הקודש יוכלו להשיג מוצרי גיימינג ברמה גבוהה – במחירים שמתאימים לכל כיס. תוכלו לצפות בקטלוג המלא באתר החברה (שימו לב שלא כל המוצרים יגיעו לארץ).

רוצים לשמוע עוד על החברה ומה שיש לה להציע? ספרו לנו ב-Facebook שלנו!