כחלק מתמיכתה של ASUS ROG ישראל בקהילות הגיימינג הישראליות, שנייה לפני סיומה של שנת 2018 התרחשה אירוע תחרות צמדים במשחק Call of Duty: Black Ops 4, אותו סיקרנו נרחבות באתר כולל בביקורת.

התחרות היא חלק מרצף אירועים מתמשך שנערך בשיתוף פעולה בין Hype Gaming Lounge לבין הנציגות הישראלית של ענקית החומרה ASUS ROG שאנו נהנים לסקר את מוצריה. האנשים מאחורי הקלעים מיישמים את המסקנה שהדרך למסד את סצינת הגיימינג הישראלית המקצועית היא דרך אירועים קטנים ואינטימיים, המראים תמיכה רציפה בקהילה .

Warm up!
משתתפי האירוע מתחממים!

תמיכה זו באה לידי ביטוי גם באירועים המופנים לשחקנים, וגם באירועים המופנים למפתחים בדוגמת הכנס בשיתוף GameIS בו ניתנה במה ליוצרי המשחקים Warriors: Rise to Glory ו-Judgement, המפותחים על ידי יוצרי Indie ישראליים!

האירוע שהתרחש הפעם – החל בשלב מקדים בו שחקני Call of Duty: Black Ops 4 העלו סרטוני משחקיות שלהם ותייגו אותם בהאשטאג של האירוע. לאחר מכן, כל אחד מנבחרת הסטרימרים של Hype הכוללת את: Shadowskrops, QueeNiki, TopStrix ו-Xpiner, בחר לעצמו בן-זוג.

חלק ממשתפי האירוע בחדר ה-VIP של Hype, שעוצב בחסות ASUS ROG!

בשלב השני והסופי נפגשו 8 השחקנים במתחם ה-VIP של Hype Gaming Lounge בת"א, לרצף משחקים בן 3 שעות, בסופו שוכללו הנקודות והוכרז צמד מנצח! המשחקים כולם התרחשו ב-Multiplayer בלבד, עקב חוסר היכולת לאפשר לשחקנים לשחק על שרת פרטי ב-Blackout, גרסת ה-Battle Royale של Black Ops 4.

כיאה למשחק Call of Duty, הקרבות היו מהירים מאוד, ותהפוכות רבות נרשמו על לוח התוצאות. בסופו של דבר, סוכמו כלל התוצאות של השחקנים בכל המשחקים, והצמד עם הניקוד הגבוה ביותר זכה!

הצמד הזוכה של התחרות הוא Shadowskrops ובן הזוג שלו Special! הם זכו כל אחד בסט אוזניות מדגם ROG STRIX FUSION 300 מתנת ASUS ROG ישראל, והפרס הוענק להם ע"י שנג לין, מנהל המוצר של ASUS ROG בישראל.

Special and Shdowskrops, along Shen Lyn
הזוכים מקבלים את הפרס מתנת ASUS ROG!

בנוסף, כל המשתתפים קיבלו Goodie Bag נחמד עם שי צנוע לאור ההשתתפות!

החברים ב-Hype ו-ASUS ROG לא נחים על השמרים, ודואגים להסתכל כל הזמן קדימה ולארגן עוד ועוד אירועים, לקהילות ה-eSports השונות בארץ והקמתה של ליגה עבור CS:GO. אתם מוזמנים לקפוץ לדף הבית ולהתעדכן באירועים הבאים!

Scoreboard