אז תערוכת E3 2018 מתקרבת בצעדי ענק, ויחד איתה, הציפיה מרקיעה לשחקים. בשנה שעברה ראינו בפרזנטציה של EA מספר לא מבוקר של משחקי אינדי, שחלקם התבררו כמאוד מוצלחים, וחלקם קצת פחות, וכמו כן ראינו הכרזות על משחקים חדשים ומעניינים כמו Anthem. גם השנה אנחנו מצפים לפרזנטציה מרשימה מענקית המשחקים, ועל אף שרק חלק מהמשחקים אושרו וחלק עלו רק מתוך שמועות, ריכזנו לכם כאן את כל האינפורמציה שאתם תרצו לדעת לפני שאתם צופים בפרזנטציה בשבוע הבא.

בראש ובראשונה, וזה לא מפתיע אף אחד, צפוי לנו בנוהל משחק חדש בסדרת פיפא, FIFA 2019. המשחק הקודם היה המשחק הראשון בסדרה שתמך גם ב-4K, והציג מכניקות משופרות של בעיטה וכדרור, וכמו כן הציג לנו מצב משחק בשם The Journey, שמהווה מעין מצב סיפור. גם הפעם אנחנו צופים לחזרתו של מנוע Frostbite 3 למשחק, אנימציות חלקות שנעשו באמצעות Motion Capture, ועוד שיפורים שיגרמו לחובבי הסדרה לקנות גם את המשחק הזה.

בשנה שעברה ראינו את החשיפה של ה-IP החדש והמסקרן של חברת EA, הנקרא Anthem. אנת'ם שואב ממשחקים כמו Destiny ושואף להיות משחק עולם משותף עם משחקיות מלאה באקשן, שבו אתם משחקים דמויות עם חליפת שריון בשם Javelin, שממש מזכירה את החליפה של איירון מן.

בעוד שהרבה אנשי מפתח עזבו את צוות הפיתוח באמצע, המשחק מפותח בידי החבר'ה שהביאו לנו את הטרילוגיה המקורית של Mass Effect, ורץ על גבי מנוע Frostbite שאני לגמרי מת עליו, ויש הרבה למה לצפות מההצגה שלו השנה.

בנוסף לשני אלה, לפני כשבוע ראינו את החשיפה של Battlefield V ואין ספק שנראה עוד ממנו, כולל משחקיות אמיתית, בפרזנטציה של EA בתערוכה. על אף שראינו באקלאש לא קטן מהחשיפה, סך הכל ניתן לצפות למשחק מוצלח, שכן EA כבר הודיעו שלא יהיו במשחק לוטבוקסים, Premium Pass, או DLC בתשלום בלבד, והמשחק יושק לפי מתכונת Game as Service, ויהיו בו אך ורק מיקרוטרנזקציות לצרכים קוסמטיים.

כמו כן, סטודיו Respawn שאחראי למשחקים המעולים בסדרת Titanfall, הכריז בעבר שהוא עובד על משחק אקשן-הרפתקאות בעולם של Star Wars. בנוסף ייתכן ובעקבות הקנייה הכבר-לא-כל-כך-חדשה של EA את Respawn, יכול להיות שנראה גם משחק חדש בסדרת Titanfall, אך לא עלו שמועות לגבי הכרזה שכזו.

בנוסף לאלה, לא מן הנמנע שנראה את ההכרזה על המשחק הבא בסדרת Need For Speed. המשחק הקודם בסדרה לא זכה להצלחה גדולה, ולכן אנחנו מקווים ש-EA יעשו כמיטב יכולתם כדי לדאוג שהמשחק הבא יהיה מוצלח יותר. עם זאת, לא ראינו עדויות על זה שמשחק חדש נמצא בפיתוח או הולך לקבל הכרזה, ולכן כל זה הוא אך ורק ספקולטיבי.

לבסוף, בעקבות הקולבורציה של EA יחד עם התנועה האירופית לקידום מפתחים עצמאיים, סביר להניח שגם השנה נראה בפרזנטציה מספר משחקי אינדי חדשים שיושקו תחת EA Originals. אני באופן אישי מאוד אוהב משחקי אינדי, שמהווים במידה רבה את הסטארט-אפים של עולם הגיימינג, ולכן אני מצפה בקוצר רוח להכרזות החדשות השנה.

סך הכל נראה שיש הרבה למה לצפות מהפרזנטציה של EA, ושיש כאן פוטנציאל למשחק מאוד מעניינים. הפרזנטציה של EA ב-E3 2018 תוקרן בשבוע הבא ב-9 ליוני ב-21:00. אתם מוכנים לזה?