טריילר המשחקיות הראשון של Need for Speed Payback מלא בקרבות מכוניות, נהיגה מהירה ודיבוב קלוקל. כן, זה אכן משחק הNeed for Speed שאנו מכירים ואוהבים.

בטריילר אנו רואים את טיילר (Tyler) וג'ס (Jess), שתי הדמויות הראשיות של המשחק, רודפים אחר משאית במדבר. המשאית מכילה בה מכונית אשר מצויידת עם טכנולוגיה חדישה והצוות שלנו ממש רוצה אותה. הם רוצים אותה כל כך שטיילר מוריד מכוניות אחרות מהכביש ישירות לתוך עמודי טלפון בslow motion מדהים.

הרגע הבאמת מגניב קורה כאשר ג'ס קופצת אל תוך המשאית וגונבת את המכונית – בעוד המשאית דוהרת לה במהירות מרבית על הכביש. השחקן אז עובר אל ג'ס, בעודה היא נוהגת במכונית עם הטכנולוגיה החדישה ישירות למחסום משטרתי.

חלק קצר זה של המשחקיות הוא חלק ממשימת "The Highway Heist", אשר היא חלק מהסיפור הראשי של המשחק. הסיפור הראשי עוקב אחר טיילר, ג'ס ומאק (Mac) בעודם מנסים להפיל את "The House", קרטל ששולט בעולם התחתון של Fortune Valley. חברת EA מבטיחים רגעים נזכרים רבים אחרים כמו "The Highway Heist" במהלך הסיפור.

Need for Speed Payback נותן דגש על עיצוב אישי של המכונית, כך שתוכלו להפיל את "The House" במכונית של חלומותיכם. תוכלו לקחת כל מכונית ולהפוך אותה למפלצת המרוצים באחת מהקטגוריות: מרוץ, דריפט, שטח, דראג ובריחה. לכל קטגוריה יש את החוזק שלה ותצטרכו להשתמש במכונית הנכונה בכדי לנצח.

נכון לכרגע, Need for Speed Payback אמור לצאת ב10 לנובמבר למחשב האישי, PlayStation 4 ולXbox One. הוא גם יהיה שחיק על Project Scorpio ועל הPS4 Pro, אך זה די צפוי בנקודה זו.