אני באופן אישי לא אוהבת לרכב על אופניים, וכל פעם שאני עולה על זוג, זה מרגיש כאילו אני עוד שניה הולכת למות. מנגד, אני ממש אוהבת מהירות, ונסיעה, ומשחקי נהיגה למיניהם. לשמחתי, Descenders הוא המשחק שנותן לי לרכב על אופניים בלי להיות טובה בזה במציאות.

Descenders הוא משחק רכיבה על אופניים במורד שפיתח הסטודיו Rage Squid והושק על ידי החברה No More Robots. המשחק נותן לכם לרכב במהירות מסחררת, לבצע תרגילים, ולרכב בשלל סביבות מציאותיות אך מסוכנות תוך כדי ביצוע פעלולים שונים. המשחק שם דגש על האקסטרים, וזה אומר שגם תקפצו ממסוק בראש הר ותרכבו במורדו, שזה משהו שסביר להניח שלא הייתם מעזים לעשות בחיים האמיתיים (או שכן). המטרה המרכזית היא להגיע למורד ההר עם כמה שפחות פציעות, שזה דבר מסובך שכן במהלך השלבים ככל הנראה תרצו לעשות כמה שיותר טריקים.

הייחוד של המשחק מתבטא בכך שלמרות שתוכלו לשחק את אותם השלבים שוב ושוב לפי בחירתכם, כל שלב יהיה שונה באופן מהותי. תוכלו לבצע טריקים שונים בכל פעם, מה שיגרום לכם לקבל תוצאות שונות, וכתוצאה מכך גם המשחקיות שלכם תהיה שונה. בנוסף לכך, המשחק מלא באתגרים שונים בכל שלב, כאלה שמבדילים בין שחקנים מתחילים למקצוענים. אז אף פעם לא ישעמם לכם לשחק ולנסות לבצע את האתגרים השונים.

ככל שתתקדמו יותר במשחק ותבצעו פעלולים שונים, תפתחו חברי צוות שונים שיתנו לכם שדרוגים מיוחדים שיסייעו לכם לשפר את הציוד שלכם לפי בחירתכם. הודות למערכת בניית המפות הפרוצדורלית במשחק, קיימות יותר מ-3.5 מילארד מפות לגלות, מלאות בסודות וציוד חדשני. Descenders ייתן לכם שעות של תוכן.

המשחק הגיע ל-Steam Early Access לפני מספר חודשים, והתקבל בצורה חיובית מאוד. כאשר הביקורות מצביעות על כך שהמשחק יפה מאוד ויזואלית, עם סביבות צבעוניות ומפורטות שהוא מייצר לכם באופן פרוצדורלי. כעת ניתן למצוא אותו בסטים במחיר של 25 דולרים.

לכל מי שמעוניין לשחק בו בקונסולה, הוא הושק בשבוע האחרון ב-Xbox One, אך לא ידוע ברגע זה האם יושק גם ל-PlayStation 4.

אז קחו את האופניים שלכם, חבשו קסדה (כי בכל זאת, בטיחות קודמת לכל) וצאו לחרוש את הגבעות וההרים של המשחק, וצאו לטיול האקסטרים שלא העזתם לצאת אליו בחיים האמיתיים.