אז אחרי שסיפרנו לכם על ההדלפות בתעשייה שטענו כי הכותר השנתי הבא בפרנצ'ייז של Call of Duty יהיה המשחק הרביעי בסדרת Black Ops, לפני זמן קצר, Activision, המו"לית שמחזיקה בבעלות על כותר Call of Duty, ו-Treyarch, הסטודיו שמאחורי סדרת Black Ops, שהתחילה אי שם ב-World at War והתמקדה בפעילות של סוכנים חשאיים בשירות המעצמות, ובשני הכותרים האחרונים הרחיקה לכת אל העתיד. המשחק צפוי לצאת ב-12 לאוקטובר, 2018, וב-17.05.18 נקבל פרטים נוספים כאשר המשחק ייחשף בפני הקהילה.

לא קיבלנו יותר מדי מידע, אפילו לא איזה Artwork או משהו בסגנון, אלא רק את לוגו המשחק (שלא מספר יותר מדי), את התיאור של Activision שהכותר הבא הולך להיות "חוויה שתשנה את חוקי המשחק", וססמאת המשחק " “Forget what you know" – או בעברית: "תשכח את כל מה שאתה יודע". המשחק צפוי לצאת ל-3 הפלטפורמות המרכזיות – PC, Playstation 4 ו-Xbox One, כרגע אין אף מילה על גרסא לקונסולת ה-Nintendo Switch. חדי האבחנה שמו לב שהתאריך יציאה הוא קצת יותר מוקדם השנה. הסיבה לכך לא ברורה, אבל ייתכן ש-Activision מנסה להתרחק קצת מהיציאות השנתיות האחרות של תקופת החגים, כדי לקצור מכירות יותר גבוהות.

עוד פורסם יותר מוקדם השבוע, יחד עם הידיעה שבאופן מפתיע הכותר הקודם בסדרה – Call of Duty: Black Ops 3 זכה לעדכון ומצב חדש – Operation Snowblind. זהו צעד חריג, מכיוון שלרוב לאחר שיוצא הכותר הבא, במקרה הזה Call of Duty: WWII המצויין (שתוכלו לקרוא את הביקורת שלו כאן), הכותרים הקודמים בפרנצ'ייז מפסיקים לקבל עדכונים. ידיעה זו לוותה בהכרזה מצד Activision ש-Black Ops 3 עקף את אחיו הצעיר, Black Ops, והוא כעת הכותר שמכר הכי הרבה עותקים בסדרה עד כה.

ספקולציה נוספת היא, שבדומה למשחק Destiny 2, גם Black Ops 4 ירוץ על גבי פלטפורמה ה-Battle.net של בליזארד, לאחר שמספר כתבים באתרים אחרים זיהו את האופציה להזדהות עם חשבון ה-Battle.net באתר של Call of Duty.