גם חודש דצמבר עוד רגע מאחורינו והוא מסמן את סוף שנת 2017, ועכשיו שחודש ינואר מעבר לפינה, מלבד השנה החדשה, הוא מביא איתו גם 4 משחקים שתוכלו להוריד במסגרת Games with Gold על גבי ה-Xbox One. בעוד שכל 4 המשחקים זמינים להורדה ולמשחק על גבי ה-One, מי שברשותו Xbox 360 – יוכל לשחק רק בשניים האחרונים ברשימה. אז שימו את השמפניה במקרר, ובואו נראה מה ב-Line up.


The Incredible Adventures of Van Helsing III

המשחק שיצא בשנת 2013, פותח והופץ על ידי NeocoreGames למחשב האישי, ה-Mac, ה-PS4 וה-Xbox One. המשחק משתייך לז'אנר ה-Action RPG, וכולל אלמנטים של פיתוח דמות תוך הרג מפלצות חסר אבחנה. במשחק תיכנסו לנעליו של Victor Van Helsing, בנו של Abraham Van Helsing – קוטל הערפדים שהרג את הרוזן דרקולה. אין כאן זהות מושלמת לסיפור של Bram Stoker, אלא שינוי קל. המשחק מתרחש באירופה של המאה ה-19 המוצגת באופן שונה ומכילה מפלצות, קסם וטכנולוגיה מוזרה. השחקן ישתמש בשני הפריטים האחרונים ברשימה על מנת להרוג את הפריט הראשון ברשימה. כל המשחק מתרחש בעיר בורגובה, עיר הבירה של ממלכת בורגוביה (מקורי הא?).  העיר גדולה, ומלאה במפלצות ואלמנטיים מדעיים לא ברורים שנוצרו על ידי המדע המיושן והמוזר שנוכח בעיר, ועליכם להשמיד את כלל היצורים המרושעים שנמצאים בעיר. המשחק התקבל בביקורות מעורבות, והיווה פרק אחרון בסדרה. הוא יהיה זמין לאורך כל חודש ינואר, מהראשון לחודש ועד ה-31.

 

 


ZOMBI

המשחק יצא בתחילה לקונסולת ה-Wii U, ולאחר מכן לשאר הפלטפורמות בשנת 2012. במשחק השחקן מקבל לידיו את השליטה על שורד באפוקליפסת זומבים בשנת 2012. המשחק משתמש במנגנון מוות קבוע (PermaDeath), כלומר כאשר השחקן מת, עליו להתחיל מההתחלה לגמרי. המשחק פותח על ידי Ubisoft Montpellier והופץ על ידי Ubisoft. המשחק שואב השפעה רבה ממשחקי אימה והישרדות אחרים כמו Resident Evil, Condemned: Criminal Origins ועוד. המשחק מתרחש בלונדון, והעיר נחשבה בגלל השילוב בין המודרניזם לארכיטקטורה מימי הביניים, והסיפור העשיר של העיר. המשחק כולל בתוכו גם מצב מרובה משתתפים. המשחק התקבל בביקורות חיוביות בסה"כ, גם בגלל האווירה שהשרה והשימוש במנגנון המוות הקבוע.

המשחקמספר על כך שלפני 400 שנה, מדען בשם ג'ון די ניבא את הנבואה השחורה. הנבואה התגשמה בשנת 2012, בתצורת מגפת זומבים בלונדון. אחרי שהמגפה מתפרצת, השחקן מובא אל הבונקר של ה-Prepper, חייל לשעבר שהתכונן על פי נבואה זו לגרועה מכל. ה-Prepper נותן לשחקן כלי נשק, תיקים ואת ה-Prepper Pad – מכשיר המכיל רדאר וסורק. בהמשך המשחק, ד"ר Knight (כמו שאתם מבינים, השקיעו מחשבה רבה בבחירת השמות לדמויות במשחק), רופא של משפחת המלוכה הבריטית שמנסה למצוא תרופה למגפת הזומבים. המשחק מכיל עלילה מפותלת, שנשמעת קצת מפורכת לעיתים, אך מבטיח להשאיר אתכם צמודים למסך הטלוויזיה ולשלט ה-Xbox, עד שתסיימו אותו. המשחק יהיה זמין להורדה בין ה-16 לינואר ועד ה-15 לפברואר.

 


Tomb Raider: Underworld

המשחק שיצא בשנת 2008, היווה את המשחק האחרון "הקלאסי" בסדרה שהופץ על ידי Eidos Interactive לפני שהסדרה עברה לידיה של Square Enix וזכתה לריבוט בשנת 2013. המשחק הוא משחק אקשן לשחקן יחיד בלבד, ומשוחק מנקודת מבט שלישית, ומציב אותכם בנעליה של לארה קרופט, שודדת הקברים המפורסמת. עלילת המשחק ממשיכה את זו של הכותר הקודם בסדרה – Legend. המשחק נפתח בכך שאחוזת קרופט עולה באש ומתפוצצת, ולאחר מכן חוזה שבוע לפני הפיצוץ. לארה מחפשת אחר Avalon, אי סודי וקסום, בתקווה שהדבר יוביל אותה להסבר להעילמותה של אימה. לארה מבינה כי עליה למצוא את הפטיש של תור, האלה נורדי, על מנת להיכנס אל עולם התחתית, על מנת למצוא את אמא. המשחק סובב סביב ניסיונתיה של לארה לאתר את הפטיש ואת החפצים שיאפשרו לה להניף אותו, ועל הדרך היא חושפת דברים רבים על עברה המשפחתי, ומערכת היחסים הסבוכה עם אביה.

 

המשחק הציג מנוע גרפי מרשים, שיצר סביבה שהושפעה ממעשיו של השחקן ומציג פיצ'רים חדשים שלא היו קיימים במשחקים הקודמים – כמו Grappling Hook שמאפשר לכם למשוך אליכם חפצים שנמצאים הרחק מהישג ידה של לארה, היכולת לכוון לשתי מטרות שונות, ועוד. בנוסף תמצאו את עצמכם גם צוללים מתחת למים, במקדשים עתיקים, ועוד. המשחק התקבל בצורה חיובית, וקצר שבחים, ונחשב לאחד הטובים בסדרה. הוא יקח אתכם מסביב לעולם בניסיון להציל את אמא של לארה, ועליכם יהיה לפתור פאזלים וחידות, חלקם כוללים שימוש באופנוע של לארה, עליו תינתן לכם שליטה במשחק. המשחק יהיה זמין להורדה בחינם החל מה-01 לינואר ועד ה-15 לינואר.


Army of Two

המשחק שיצא בשנת 2008 אף הוא, ופותח ע"י EA Montreal, והופץ על ידי EA, הינו משחק Action המשוחק מנקודת מבט Over The Shoulder(או OTS בקיצור) והיה פורץ דרך בכך שהיה מהמשחקים הראשונים שחייבו אתכם לשחק ב-Co-Op מקומי יחד עם חבר או על גבי הרשת, על מנת לצלוח את המשימות הקשות בו. כמובן שניתן לשחק בו לבד, כאשר המחשב שולט בדמות השנייה, אך ביצועיה יהיו פחות טובים. המשחק מתמקד בשני שכירי חרב – Elliot Salem & Tyson Rios בתחילת דרכם בעודם חיילים ביחידת ה-Rangers של צבא ארה"ב המוצבת בסומליה. הם יוצאים למשימה יחד עם שכיר חרב נוסף, ובסופה נפתחת ביניהם האפשרות להצטרף לחברת SSC, חברה של שכירי חרב. המשחק עוקב אחרי שני שכירי החרב (המתאפיינים במערכת יחסים משעשעת), לאורך משימותיהם השונות והניסיונות להבין מה הקונספירציה העומדת בבסיס האירועים במשחק.

המשחק מציג מערכת שיפורים עבור השחקן המאפשרת לו לקנות ציוד טוב יותר וחזק יותר עם התקדמותו במשחק. השחקן גם יכול לרכוש מסכות פנים חדשות לדמויות, אך נדמה כי אין להן השפעה ממשית והן מהוות שינוי קוסמטי בלבד (מסכות אלו הן חלק מהאלמנט המזהה של סדרת המשחקים). בנוסף השחקן יכול לרכוש ולשנות את כלי הנשק שברשותו – כוונות, קתות וקנים חדשים שישפיעו על ביצועי הנשק. המשחק הכיל מצב מולטי-פלייר, אבל מכיוון ש-EA סגרה את השרתים מזמן, לא ברור אם ניתן יהיה לשחק במצב זה כעת. המשחק נחל הצלחה מסוימת, והתקבל בביקורות חיוביות, בעיקר בגלל השימוש במערכת ה-CO-OP, והיכולת לאפשר לשחקן לתפוס מחסות בזמן ניהול קרבות הירי. המשחק יהיה זמין להורדה בין ה-16 לינואר ועד ה-31 לינואר.