אתמול נינטנדו הופיעו במבזק חדשות ב-Nintendo Direct, שבחלקו הובאו לנו פרטים חדשים ועסיסיים לגבי המשחקים הבאים בסדרה, Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon. בפרזנטציה ראינו קטעים חדשים מהסיפור, שנראה בחלקו מאוד דומה למשחקים הקודמים, אך הוצגו גם הרבה מאוד שינויים חדשים.

בחלקה הראשון של הפרזנטציה ראינו את Necrozma, פוקימון הפריזמה בולע האור, כאשר הוא נלחם בפוקימונים האגדיים Solgaleo ו-Lunala, אשר ככבו במשחק הקודם. בסוף הקרב האפי, הוא סופג לתוכו את כל אחד משני הפוקימונים האגדיים, ובכך להפוך לשתי צורות חדשות, Dusk Mane Necrozma ו-Dawn Wings Lunala, אשר מהוות שילוב בינו לבין האגדיים. בצורות אלו הוא יוכל להשתמש בהתקפה הייחודית של האגדי שאיתו התמזג.

בחלק השני של המיצג הוצגו שני איזורים חדשים במשחקים, אשר לא הופיעו במשחק הקודם, האחד הינו חוף ים, והשני הוא כפר פיקאצ'ו, אשר ראינו כבר בטריילר קודם. בחלקים אלו ניתן לשים לב לפרט מעניין – מנטיין, פוקימון בצורת מנטה, אשר ממתין בחוף הים עם ציוד רכיבה עליו, אשר מצביע אולי עליו בתור Poke Ride חדש במשחקים הקרובים.

בהמשך הוצגו הבונוסים לשחקנים אשר יקנו את המשחק בתקופת יציאתו. הבונוס הראשון הוא Lycanroc Dusk Form, אשר כבר דיברנו עליו בכתבה נפרדת. רוקראף, הפוקימון אשר מתפתח לאותו לייקנרוק, יקבל התקפות שונות לפי המשחק שתקנו – Fire Fang ב-Ultra Sun ו-Thunder Fang ב-Ultra Moon.

בנוסף נקבל גם קריסטל Z אקסקלוסיבי, אשר יחזק את ההתקפה Stone Edge ויהפוך אותה להתקפה Splintered Stormshards, אשר בנוסף לנזק מאסיבי, תהיה מסוגלת לבטל אפקטים של Terrain מהקרב, אשר הפכו לאסטרטגיה מאוד פופולארית מהמשחק התחרותי. את הרוקראף, אשר יכול להתפתח לאותו הלייקנרוק, ניתן יהיה לקבל החל מה-17.11, כלומר תאריך יציאת המשחק, ועד ה-10.1.

בנוסף לליקנרוק, שחקנים אשר יקנו את הגרסא הדיגיטלית של המשחק יוכלו לקבל 12 Quick Balls למשחק בתנה, אשר יעזרו להם בתחילת המשחק. שחקנים אשר יקנו את Pokemon Gold and Silver אשר יוצאים ל-Virtual Console בשבוע הבא, יזכו לקבל את הפוקימון האגדי Celebi לאחד מהמשחקים Pokemon Sun, Moon, Ultra Sun, Ultra Moon, עד ה-21.9.2018.

בסיום הפרזנטציה, הוצגו באופן מפתיע למדי, שני פוקימונים חדשים. את שמותיהם הרשמיים עוד לא זכינו לשמוע, אבל את שמות הקוד של אותם Ultra Beasts קיבלנו – UB Burst, אשר נראה כמו סוכריה על מקל אשר מסוגלת לזרוק את הראש הנפיץ שלה, ויהיה זמין לתפיסה ב-Ultra Sun, ו-UB Assembly, אשר נראה כמו מבצר אשר עשוי מלבנים, שלכל אחת מהן יש עיניים, ויהיה זמין לתפיסה ב-Ultra Moon. לשני הפוקימונים הללו יש מראה מאוד מטורף, אך אני מסוקרן לראות מה יצא מהם.

בנוסף לחדשות אלו, הוצג דגם חדש של Nintendo New 2DS XL אשר מעוצב בצורת פוקדור, ויצא ב-3 לנובמבר.

המשחקים Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon יצאו ב-17 לנובמבר למשפחת מכשירי ה-3DS.