קאפקום שיחררה שלושה סרטוני משחקיות חדשים של Resident Evil 7: Biohazard, כשכל סרטון מראה אזורים ומכשולים שונים שניתקל בהם במהלך המשחק. הסרטונים שמציגים משחקיות של ממש הם צעד מרענן לאחר מבול הטיזרים והחומר השיווקי ששוחרר עד כה וסוף סוף ניתן להתרשם מאיך המשחק עצמו נראה ומשוחק.

הסרטון הראשון, שמוצג למעלה, מתמקד סביב ג'ק בייקר (Jack Baker) והיעדר כישורי האירוח שלו. ניתן לראות את ג'ק חובט בשחקן באמצעות את חפירה ואחר כך אף פורץ דרך קיר כאילו לא היה שם. נראה שג'ק הוא יריב קשוח עד כדי בלתי ניתן להריגה שכן לא קליעים ולא אש מצליחים לעצור אותו בסרטון.

הסרטון השני מתמקד יותר סביב חקירת הסביבה עם כמה קטעי פעולה ששזורים להם באמצע ולקראת סוף הסרטון. זו גם הפעם הראשונה בה ניתן לראות אויבים שלא נמנים עם חברי משפחת בייקר. מדובר כאן באותם יצורים ספק זומבים בהם כבר הורגלנו בשאר משחקי הסדרה, הפעם מתסובבים במרתף האחוזה.

כמו כן ניתנת הצצה קטנה לדודה רודי (Aunt Rhody) – עוד חברה במשפחת בייקר החביבה או כך לפחות אני חושב.

הסרטון האחרון מציג לפנינו את מרגרט בייקר (Marguerite Baker ) והדבורים שלה, וכן קטעי אינטרקציה עם סביבת המשחק.

המשחק לוקח את הסדרה למקום חדש ומעניין עם דגש חזק על תחושת האימה והמתח ונראה כמו קפיצת שלב בכל מה שנוגע לחווית האימה, החל מזווית הגוף בראשון האימרסיבית ועד לתשומת הלב לפרטים בכל אחד מאזורי המשחק המוצגים. אני אישית נהייתי מתוח רק מלצפות בסרטונים.

Resident Evil 7 יושק בחודש הבא, ב-24 לינואר. הגרסה הסופית של הדמו של המשחק, שנותנת לנו הזדמנות לשחק במקום שנראה מאוד דומה לאחוזה בה מתרחש המשחק, זמינה כבר עכשיו על הפלייסטיישן 4 ועל האקס בוקס וואן, כשגרסאת המחשב צפויה להגיע בימים הקרובים.