מספיק היה לתת מבט אחד בפורומים הרשמיים של Star Wars: The Old Republic כדי להבין מה היה מצבו של מצב ה-PVP במשחק. מיותר לציין שזה לא היה ורוד, בלשון המעטה. והנה שנה חדשה החלה, ואיתה הגיעו כנראה כוחות מחודשים של מפתחי המשחק. בכל הנוגע למצב זה, Bioware מאותתים שיש למה לחכות. אז לשנס מותניים ולבדוק חרבות אור ונשקים כבדים.
בין השינויים והשיפורים הצפויים אפשר לראות כניסה של אזורי מלחמה לשחקנים שהספיקו להגיע לרמה המירבית (50). זה מספר שבועות שהשחקנים מבקשים שתהיה הפרדה בין השחקנים ברמוה הזו לבין כל השאר, ואת השינוי הזה נראה כבר החודש, לאחר שמספר השחקנים ברמה הזו גבר.
אבל מה עם Open World PVP? לאחר התקריות שבהן שחקנים קיבלו באן זמני מהמשחק עקב ניצול (ציני) של הכלכלה של המשחק, מתכוונים המפתחים לשנות את המענקים והפרסים שניתנים על הכוכב Ilum. תוכלו לצפות לקבל גם נקודות גבורה (valor) בדיוק כמו באזורי מלחמה, אך כאן השינויים נכנסים עמוק יותר. Bioware מתכוונים למנוע שימוש של בני לוויה, ולתת דגש יותר על הבסת שחקנים אחרים, עם משימות יומיות הקשורות בכך. בנוסף, כמות נקודות הגבורה תגדל עם כמות המטרות ששנלטות על ידי הצד שלכם, ותקטן עם הבסה חוזרת של אותו שחקן. ב-Bioware מקווים שהדבר ימריץ שיתוף פעולה קבוצתי. כבר מרגישים את החמימות?
התוכניות לא נעצרות שם. בשבועות ובחודשים הבאים תוכלו לצפות גם למערכת עיקוב וטבלאות הנוגעות למערך הPVP, משחקי אזור מלחמה מדורגים, שלל ב-Open World PVP, יותר אזורי מלחמה, ושינויים ושיפצורים למערכת הקרב. לא מספיק? הם גם עומלים על האפשרות לבחירת אוזרי מלחמה כקבוצה. יש עוד, אבל את זה הם שומרים להמשך. שחקני ה-PVP, אל תאבדו תקווה!