IO Interactive הדנים חשפו בראיון לאתר Eurogamer כי המשחק Hitman: Absolution יתמוך ברמת קושי הבנויה במיוחד עבור שחקים ותיקים של הסדרה, שתתגמל את אלו שיבחרו לבצע התנקשויות שקטות ולגבור על אתגרים בצורה חכמה יותר. המפיק הראשי של המשחק, Hakan Abrak, סיפר במהלך הראיון שבכדי לקבל את התואר "מתנקש שקט" (Stealth Assassin) על השחקן "לנטרל את האויבים, להישאר חבוי, ואולי לפתור אתגרים בדרכים חכמות יותר".

Abrak מצא לנכון להדגיש את רמת הקושי הזאת, שנכון לעכשיו נקראת "הארדקור" (הוא סירב לציין את השם האמיתי במהלך הראיון), עקב הביקורת שנשמעה ממעריצים רבים של סדרת Hitman, בה הם טוענים שלפי קטעים הגיימפליי הקצרים שנחשפו עד היום – Hitman: Absolution נטש את מנגנון ההתגנבות שלו לטובת אקשן גלוי. "אל דאגה, מעריצים שרופים שאוהבים לשחק במשחק שוב ושוב, או רוצים לבצע התנקשויות שקטות – סגנון המשחק הזה, וההישגים הללו, בהחלט קיימים בתוך המשחק" הוא ממשיך ומרגיע את המעריצים.

אלו ששיחקו במשחקים הקודמים בסדרת ההתנקשויות Hitman בוודאי זוכרים את התכנון המדוקדק והסבלנות שדורשת כל התנקשות מושלמת – לחסל את המטרה, אך ורק את המטרה, ולעזוב מבלי למשוך תשומת לב – וכמובן את תחושת התסכול הנוראית כאשר תוכנית מושלמת למראה מתפוצצת ישר בפרצוף.

Hitman: Absolution יחזור לאתגר אותנו מתישהו במהלך שנת 2012, על ה-XBOX 360, PS3 וה-PC. למטה מצורף סרטון קצר המאחד את כל קטעי הגיימפליי שנראו עד היום מתוך המשחק.

http://youtu.be/C0w21Cvuq_A