חברת המשחקים Rockstar Games הכריזה אתמול באתר האינטרנט שלה כי המשחק Red Dead Redemption 2 יגיע גם למחשב האישי. זאת לאחר שיצא לקונסולות Playstation 4 ול-Xbox One באוקטובר בשנה שעברה. המשחק, שנחשב מבחינתינו כאחד ממשחקי השנה של 2018, נרמז כי יגיע גם למחשב כבר לפני שנה.

עכשיו יש לנו אישור רשמי ש-Red Dead Redemption 2 יגיע למחשב בחודש הבא, ב-5 בנובמבר. זהו המשחק הראשון בסדרת Red Dead שיוצא למחשב האישי, שכן האחרים בסדרה יצאו רק לקונסולות.

בנוסף למשחק עצמו, ישנן גם הטבות מיוחדות לשחקנים שקונים את המשחק בהזמנה מוקדמת. כך, אם תקנו את המשחק דרך ה-Launcher של Rockstar בין ה-9 ל-21 לאוקטובר, תקבלו בחינם שלושה משחקים מסדרת GTA (המשחק השלישי, Vice City, ו- San Andreas). בנוסף, תקבלו גם את L.A. Noire: The Complete Edition ו-Max Payne 3. בהחלט חבילה שווה.

בנוסף, בגרסת המשחק למחשב, תקבלו גישה למצב האונליין הנקרא Red dead Online שכולל בתוכו באטל רואיל, סוס משודרג, מפת אוצר ועוד נשקים חדשים ומשימות מיוחדות למצב האונליין. זאת ועוד, תוכלו לקבל בונוסים דיגיטליים עבור המשחק הרגיל וגרסת האונליין שלו, וגם לשדרג לגרסאות ה-Special Edition ו-Ultimate Edition בהנחה של 20 דולר מהמחיר הרגיל שהוא כ-60 דולר.

אם לא תרצו להוריד את ה-Launcher של Rockstar, תוכלו לקנות את המשחק במגוון פלטפורמות. Red Dead Redemption 2 זמין לקניה ב-Epic Games החל מה-23 באוקטובר, ויהיה זמין לרכישה ב-Greenman Gaming ו-Humble Store.

בנוסף, המשחק יהיה אחד מכותרי ההשקה של השירות החדש של גוגל: Google Stadia, שהוכרזה בחודש מרץ השנה. כדי להוריד אותו ב-Steam, תצטרכו לחכות עוד חודש, עד דצמבר, אך כרגע כי אין עדיין תאריך יציאה רשמי.

אז תכינו את הסוס וצחצחו את הנעליים, כי מנובמבר תוכלו לחוות מחדש את אחד ממשחקי המערב הפרוע הטובים שיצאו בשנים האחרונות. תתכוננו ללכת לאיבוד בעולם הפתוח המסיבי והמפורט כל כך, ולחוות מחדש את סיפורו של ארתור מורגן (Arthur Morgan).

Red Dead Redemption 2 עתיד לצאת למחשב בעוד חודש בדיוק, ב-5 לנובמבר.