בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי בעולם המשחקים בעקבות עלייתם של משחקים המבוססים על הישרדות מול שחקנים אחרים כמו Fortnite ו-PUBG. אלו הובילו לכך שכיום חברות המשחקים מעוניינות לפתח משחקי אונליין בנוסף למשחקים עם סיפור ראשי.

דוגמא לכך ניתן לראות בהחלטתם של חברת Activision שהמשחק החדש שלהם בסדרת משחקי הדגל שלהם Call of Duty Black Ops 4 מתבסס רק על מוליטפלייר ללא סיפור ראשי. דבר שהתברר לאחר יציאת המשחק כחיובי, ואשר עזר להם להחיות מחדש את הסדרה. כעת עוד חברה גדולה מחליטה להכניס למשחקה מצב אונליין הכולל בתוכו גם באטל רויאל. הפעם מדובר בחברת Rockstar, שהוציאה רק לפני חודש את המשחק Red Dead Redemption 2 המצופה, וכעת נחשב לאחד המשחקים הטובים של שיצאו השנה.

מוד האונליין יכלול בין השאר גם מצב באטל רויאל אשר יקרא "Make it Count" ובו שחקנים יכנסו למפה קטנה ויצטרכו להיחלם בשחקנים אחרים עד שהשחקן האחרון שישאר בחיים יוכרז כמנצח, כחוקי הז'אנר.

בניגוד למשחקים אחרים, במוד זה יהיו "רק" 32 שחקנים ולא 100. היבט זה ייתן לשחקנים יותר מרווח, אך עדיין יכלול את ההיבט ההישרדותי של משחקי הבאטל רויאל. השינוי המשמעותי במוד זה הוא שהשחקנים לא יהיו יכולים להשתמש במגוון הנשקים שהמשחק מציע בסיפור הראשי, אלא רק בכלים ספציפיים כדי לשרוד.

שחקנים ישתמשו רק בקשת, חצים, וסכינים בלבד ויצטרכו לשרוד. על מנת לקבל עוד חצים, השחקנים יצטרכו לבזוז גופות של דמויות אחרות שנהרגו במשחק.

כמו במשחקי באטל רויאל אחרים, גם ב- "Make it Count" המפה תצטמצם לאט לאט מה שיהפוך את המשחק למאתגר יותר.

Red Dead Redemption 2

מבחינת המיקומים של הקרבות, אלה ישתנו בכל משחק מחדש. הם יכללו ערים ומקומות שהוצגו במהלך הסיפור הראשי של המשחק השני וגם הראשון, כמו Saint Denis Plantation ו-Stillwater Creek.

בשלב זה לא ידוע מתי יצא באופן רשמי מצב המולטיפלייר של Red Dead Redemption 2, אך שחקנים יכולים לשחק כבר עכשיו בבטא. שחקנים שקנו את ה-Ultimate Edition יכולים להתחיל לשחק בבטא כבר עכשיו. שחקנים ששיחקו את המשחק ביום יציאתו, ה-26 באוקטובר, יכולים להתחיל לשחק בבטא החל מ-28 בנובמבר, וכל השאר השחקנים שקנו את המשחק יכולו לקבל גישה לבטא ב-30 בנובמבר.