ציפינו, הקשבנו, קיווינו ובעיקר חיכינו, אפילו בינתיים הספקנו לקבל הכרזה על The Witcher 3: Wild Hunt ל-Switch, אבל הנה הוא הגיע – הטריילר הרשמי לסדרה החדשה של Netflix המבוססת על סדרת ספרי The Witcher, בדומה לסדרת המשחקים. אחרי שכבר קיבלנו טפטופי עדכונים בחודשים האחרונים בנוגע לצוות השחקנים והדמויות אנחנו יכולים עכשיו לראות הצצה לאיך זה הולך באמת להיראות.

כבר הספקנו לגלות שלא אחר מסופרמן, הנרי קאוויל (Henry Cavill), ישחק את גראלט (Geralt), ולצידו בתפקידים הראשיים ישחקו את סירי (Ciri) ואת יניפר (Yennefer) שחקניות מעט פחות מוכרות בשם פרייה אלן (Freya Allan) ואניה שלוטרה (Anya Chalotra), בהתאמה.

הטריילר עצמו מספק לנו הצצה מסקרנת לתוך מה שהסדרה הולכת להיות – בכמה מהסצנות אפשר למצוא את סמלי הממלכות סינטרה (Cintra) וליריה (Lyria), מה שכבר נותן לנו מיקומים מרכזיים שכנראה יופיעו לא מעט בסדרה.

כמו כן, אפשר לראות שכנראה נקבל את סיפור המקור המלא של יניפר בעונה הנוכחית. בטריילר אנחנו רואים איך יניפר נולדה כגיבנת, ומסתובבת בברדס עם לסת מעט עקומה, אך עד סוף הטריילר אנחנו רואים אותה הופכת למכשפת עוצמתית.

מעבר לכך, אפשר בבירור לראות שסירי שונה מאיך שאנחנו מכירים אותה מהמשחקים. הסדרה מבוססת ישירות על הספרים ולא על המשחק וזה כנראה מסביר את השינויים – שם סירי מתחילה כילדה הרבה יותר אפלה, עקשנית, ויש שיאמרו אפילו "מרושעת" יותר.

מסתמן שהסדרה תחדש לרובינו בהקשר של השוואת הספרים למשחקים, אם נצא שניה מנקודת ההנחה המתבקשת שרובנו שיחקנו אך לאו דווקא קראנו. אנחנו צפויים לראות דמויות פחות מוכרות שהופיעו על הכתב אבל לא על המסך, כמו המלכה קלאנת' (Queen Calanthe) מסינטרה אותה תשחק ג'ודי מיי (Jodhi May), או למשל הנסיכה רנפרי (Princess Renfri) אותה תשחק מילי בריידי (Millie Brady).

בסדרה אנחנו קרוב לוודאי נראה מקומות ודמויות פחות מוכרים, ועל חלקם אתם יכולים כבר עכשיו לדלות עוד מידע במשחק ה-spinoff המוצלח Thronebreaker: The Witcher Tales אשר יצא בשנה שעברה, שגם זכה להיות אחד ממשחקי השנה שלנו ל-2018. המשחק מתרחש לפני סדרת המשחקים הראשית, ומציג לנו מקומות שונים בעולם של The Witcher, מקומות שעשויים להופיע בסדרה.

הסדרה מכילה עוד שינויים שראינו בתמונות שפורסמו בחודש שעבר וכן בטריילר, ועליהם קיבלנו הסברים מלורן היסריק (Lauren Hissrich), המפיקה בפועל וכותבת הסדרה, וכן משאר הצוות. אחד השינויים הבולטים ביותר הוא מראה התליון של גראלט. בניגוד לראש הזאב הבודד אותו אנחנו רגילים לראות מהמשחקים, בסדרה הוא יופיע כראש זאב על מדליון, מכיוון שכך הוא מתואר בספרים.

עוד דבר שלמראית עין חסר, הוא חרב נוספת על גבו של גראלט, אבל היסריק התייחסה לעובדה הזו במסתוריות בחשבון הטוויטר שלה, שם היא לא גילתה מה היא הסיבה לכך אך רמזה שזה הולך להשתנות במהלך הסדרה. כנראה שיש סיבה עלילתית לחרב האחת שגראלט נושא על גבו…

אבל דבר קטן שבולט בעיצוב לטוב וצריך לציין – העיניים של גראלט בצבע הנכון.

הסדרה The Witcher צפויה להגיע ל-Netflix עד סוף 2019. יש למה לצפות.