ביומן מפתחים חדש של Hellblade, המנהל הקריאטיבי של נינג'ה בNinja Theory, טמים אנטוניאדס (Tameem Antoniades) מציגאת המורכבות שבmotion capture, ואיך הסטודיו יוצר הרפתקה אפית בתקציב ממש נמוך.
הצוות של הmotion capture מכיל כ3-4 אנשים אשר עובדים על Hellblade והוא קטן בהרבה מהצוותים הקודמים אשר עבדו על Heavenly Sword או Enslaved. בנוסף,Hellblade לא מצולם בסטודיו מפואר,אלא מצולם באזור קטן יותר ועם ציוד פחות מתקדם. לטענת אנטוניאדס, המיקום והציוד מושלם בכדי לתפוס את המשחק של Senua בשלמות.
השיעור שאנו יכולים ללמוד מזה, שלא משנה כמה הקרבות צריך לעשות בכדי להישאר בטווח התקציב, כל עוד האומנות והחדשנות שם בכדי לגשר על הפערים. אני מניח שהוא צודק , מאחר וHellblade כרגע הוא המשחק עם הביצועים הוויזואליים הכי מדהימים שראינו למחשב האישי ולPS4. אם אתם רוצים לראות עוד על איך שהם הביאו את Senua לחיים, תוכלו לצפות גם ביומני המפתחים הקודמים למטה.
Hellblade הוא משחק הרפתקה אקשן מיסטית שתגיע למחשב האישי ולPlayStation 4 בשלב מאוחר יותר ב2016.