סדרת Assassin's Creed ממשיכה להפתיע ולהלהיב את הקהל, והפעם עם הכותר החדש ביותר שלה, Assassin's Creed Shadows, שמביא את עולם הסמוראים והנינג'ות לחיים בצורה חסרת תקדים. המשחק, המתרחש ביפן הפיאודלית, הצליח למשוך למעלה מ-2 מיליון שחקנים תוך יומיים בלבד מאז השקתו. נתון זה מציב אותו מעל להשקות של כותרים קודמים בסדרה, כמו Assassin's Creed Origins ו-Assassin's Creed Odyssey, עם קצב אימוץ מהיר יותר ועניין מתמשך מצד השחקנים.

בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות, Ubisoft הביעה את התרגשותה מההצלחה: "אנחנו נרגשים לחגוג את ההישג המדהים הזה. Assassin's Creed Shadows כבר עבר את ההשקות של AC Origins ו-Odyssey. תודה שהצטרפתם למסע ביפן הפיאודלית!"

ההצלחה המהירה של Shadows אינה מפתיעה בהתחשב בציפייה הרבה שהייתה סביב המשחק. המעבר ליפן הפיאודלית, תקופה עשירה בהיסטוריה ובתרבות, סיפק לשחקנים עולם מרתק לחקור. בנוסף, המשחק מציע מערכת קרב משופרת עם אפשרויות התגנבות מתקדמות, דמויות עמוקות בעלות רקע היסטורי עשיר, ועלילה סוחפת המשלבת אלמנטים אותנטיים מהתרבות היפנית.

בהשוואה לכותרים קודמים, Shadows מציג נתוני השקה מרשימים. למשל, Assassin's Creed Valhalla, שיצא בתקופת ההשקה של קונסולות הדור הבא, נחשב להצלחה הגדולה ביותר בסדרה עד כה. עם זאת, Shadows מתקרב לנתונים אלו במהירות, מה שמעיד על הפופולריות הגוברת של הסדרה והעניין המתמשך של השחקנים.

בנוסף, הנתונים מראים כי ב-Steam הגיע המשחק לשיא של מעל 58,000 שחקנים בו-זמנית, נתון שממקם אותו בין הכותרים המצליחים ביותר בסדרה ומדגיש את הבאז סביבו.

אם אתם בין שני המיליונים שכבר צללו לעולם של Assassin's Creed Shadows, מה הרשמים שלכם? האם החוויה עונה על הציפיות? האם המעבר ליפן הפיאודלית מוסיף לחוויית המשחק? אולי הכי חשוב, האם הוא מפצה על חוסר הדיוק ההיסטורי והביקורת הרבה שהעבירו עליו עוד לפני שיצא? שתפו אותנו בתגובות!