ה-SteelSeries Arctis Nova 3 הן אוזניות גיימינג קלילות ומציעות סאונד מצויין, לצד מראה אלגנטי עם RGB צנוע. הן נוחות ולא מסורבלות, וקל להעביר איתן שעות על גבי שעות של גיימינג.


ה-SteelSeries Arctis Nova 3 הן אוזניות חוטיות מבית SteelSeries, המתהדרות במשקל קל של 253 גרם בלבד. הן יושבות בצורה נוחה על הראש, וגם מציעות סאונד איכותי ואפילו עיצוב חדש ורענן הכולל שילוב של RGB עדין אך נאה.

האוזניות הן למעשה חלק מהליין החדש של SteelSeries, אותו ליין שהושק בארץ ע"י היבואן Bconnect, וכלל ליין אוזניות מלא, מקלדות, ואפילו רמקולים חדשים.

לא תרגישו אותן על הראש

ה-SteelSeries Arctis Nova 3 הן אוזניות חוטיות וקלות. הן פחות מסיביות מהרבה אוזניות אחרות, כולל דגמים אחרים של החברה, ושוקלות 253 גרם. זה מאוד משמעותי לסשנים ארוכים של משחק, בין אם זה כשאתם באמצע סשן אינטנסיבי, אם יצא משחק חדש, או אם נכנס עדכון חדש למשחק האהוב עליכם.

האוזניות יושבות בנוחות על הראש, הן לא לוחצות וניתנות לכיוונון. הן גם מציעות רצועה שתומכת בראש, ונשמרת יותר טוב מהכרית. הישיבה הנוחה בשילוב עם המשקל הנמוך מאפשר להשאיר את האוזניות לזמנים ארוכים על הראש מבלי לחוות עייפות של האוזניים או של הצוואר.

על האוזניות תוכלו למצוא בקרי שליטה יחסית פשוטים – גלגלת לשליטה בווליום, כפתור השתקה למיקרופון, וכפתור לכיבוי והדלקה של ה-RGB.

steelseries arctis nova 3

לאוזניות יש מראה אסתטי ועגול, והן לא נראות גדולות או מגושמות מדי. הן מעוטרות בטבעות RGB צנועות למדי, שאמנם יתנו לכם את השלווה שגם לאביזר הזה שלכם יש RGB, אבל לא באמת תוכלו לשים לב לתאורה אלא אם תסתכלו מקרוב. ובטח שאם תסטרימו וידאו עם האוזניות הללו, לאף אחד בצד השני לא יהיה מושג שיש להן באמת RGB. זה יוצא שרכיב ה-RGB של האוזניות טיפה מתבזבז.

שומעים טוב, וטוב לשמוע

בתאורת ה-RGB תוכלו לשלוט דרך התוכנה הרשמית של החברה, ה-SteelSeries GG. שם תוכלו להתקין עדכוני קושחה, לכוונן את הסאונד של האוזניות, ולשנות את פרופיל התאורה, וזאת למרות שמבחינת תאורה אין לכם כאן יותר מדי אפשרויות. אתם יכולים לבחור בתבנית התאורה המתחלפת, בקצב התחלופה, או לבחור בצבע אחיד במקום.

מבחינת אפשרויות סאונד, יש לכם קצת יותר אפשרויות – יש לכם שליטה ב-equalizer שלם, עם שליטה ב-6 איזורי תדרים, ועם כמה מצבי ברירת מחדל נוחים: באופן אישי, אהבתי את מצב Bass Boost, שנותן בסים חזקים (כמו שהשם מרמז), ואז יכולתי לשמוע את הבסים החזקים של שירים אלקטרוניים שהקשבתי להם. גם מצבי Smiley, שמדגיש את כלי הנגינה בשירים, ומצב Focus שמדגיש דיבור ומחליש כלי נגינה, היו מאוד מעניינים כדי להשתעשע איתם.

גם עבור התאורה וגם עבור הסאונד יש לכם אפשרות לשמור מספר פרופילים קבועים ולעבור ביניהם בקלות מבלי צורך להגדיר מחדש, כך שתוכלו לכוון פרופילים לפי סגנון המשחק שאתם משחקים (לדוגמה פרופיל FPS לעומת פרופיל לסרטים).

האוזניות תומכות במנעד של בין 20 ל-22000 הרץ, ברגישות 93dBSPL, ותומכות בסאונד מרחבי ב-360 מעלות. הסאונד עצמו של האוזניות מרגיש מלא ועוצמתי, ומכסה מגוון צלילים רחב, אבל שמתי לב שהנמוכים אצלן נשמעים חזקים במיוחד, גם באיזון שלא מגביר את בס.

האוזניות מציעות במת סאונד רחבה – כשהאזנתי למוזיקה, הצלחתי לשמוע כלי נגינה שלא שמעתי לפני כן, וכששיחקתי משחקים, יכולתי לשמוע בצורה טובה גם את מנגינת הרקע, גם את הצעדים של הדמויות והסביבה, ואפילו את הדיבורים בין NPC ברקע.

מהנות, ורסטיליות ומתאימות להכל

ה-SteelSeries Arctis Nova 3 הן כאמור חוטיות, אבל בנויות להתאים למגוון רחב מאוד של מכשירים. עם האוזניות תקבלו כבל USB-C שיתחבר לאוזניות, ויוצא ל-USB-C. בנוסף אליו, בקופסה תמצאו כבל USB-C עם יציאה אנלוגית, שמאפשר לחבר את האוזניות עם מכשירים שתומכים בכניסת 3.5mm, כמו לדוגמה XBOX.

שני הכבלים הללו הם באורך של 1.2 מטר, שזה יחסית קצר, אבל אמור להתאים לחיבור לשלט אקסבוקס, או לחיבור לעמדת המחשב בלי בעיה.

steelseries arctis nova 3

בנוסף לשני אלה, האוזניות מגיעות עם כבל מאריך USB-C עם יציאת USB type A שאם המחשב שלכם לא מאוד חדש, בטח תרצו להשתמש בכבל הזה. הכבל המאריך הוא באורך 1.5 מטר, מה שמאפשר לכם סך הכל להגיע לאורך כבל של 2.7 מטר, שזה כבר ממש אחלה, ורק יגביל אתכם אם אתם תרצו לחבר אותן ל-Switch בתחנת עגינה.

יכולת ההתאמה שלו למגוון מכשירים היא נהדרת, ולא טריוויאלית לדעתי, כך שאם אתם צריכים סט אחד של אוזניות לבית, זה יכול להיות הסט בשבילכם – תוכלו פשוט לעבור עם האוזניות בין הקונסולה למחשב, או בין המחשב לקונסולה, בלי בעיות בכלל.

לאוזניות יש גם מיקרופון נשלף, והוא כולל את כל הפיצ'רים החדשניים של SteelSeries כולל סינון רעשים באמצעות AI. עם זאת, האיכות של ההקלטה שלו עדיין רחוקה מאוד מזו של מיקרופונים יעודיים. אז ל-voice chat הוא כנראה יעשה את העבודה, אבל כנראה שלא הייתי ממליץ עליו עבור הקלטות של קריינות לוידאו למשל.

steelseries arctis nova 3

אז מה היה לנו עם ה-SteelSeries Arctis Nova 3?

ה-SteelSeries Arctis Nova 3 הן אוזניות איכותיות ולא כבדות, שיאפשרו לכם לחוויית גיימינג ממושכת ואיכותית. אמנם ה-RGB שלהן מעט צנוע, אבל הן מפצות על זה בנוחות ובמגוון האפשרויות הרבות להתאמת הסאונד אליכם.

מבחינת חווית הסאונד, מתקבלת חוויה איכותית ומהנה, עם סאונד איכותי ומדויק, שגם מאפשר להבחין ברעשים שאולי לא הייתם מצליחים לשמוע קודם, וגם מאפשר שימוש בטכנולוגיות ה-Sonar של סטילסיריז וסאונד 360 מתקדם ומהנה.

איכות הבנייה של האוזניות היא בהחלט טובה, האוזניות בכללי מרגישות איכותיות, עם כפתורים שימושיים שממוקמים טוב ובהחלט מציעים חוויית משתמש נעימה. על אף שהן חוטיות, הן בנויות לעבוד עם מגוון רחב של מכשירים בבית, ומחוץ לו.

במחיר של 489 ש"ח, ה-SteelSeries Arctis Nova 3 הן בהחלט אוזניות ששווה להכניס לרשימה הסופית לפני הקנייה.

אוזניות ה-SteelSeries Arctis Nova 3 סופקו ע"י חברת ביקונקט.