אוהבים שהטלפון שלכם מתקפל, ממש כמו פעם? ואיך אתם אוהבים את הקיפול שלכם, לאורך או לרוחב? אם זה הכיוון שלכם, ודאי תשמחו לשמוע שחברת "סאני תקשורת", היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי סמסונג סלולר בישראל, משיקה את הדור הבא של המכשירים המתקפלים שלהם, Galaxy Z Fold 4 ו-Galaxy Z Flip 4.

מכשיר ה-Galaxy Z Flip 4 שואף להעניק למשתמשים חוויה אולטמטיבית של הבעה עצמית ונותן חוויות שלא תוכלו לקבל על מכשירים אחרים. כמו בדגם הקודם, תוכלו לקפל את הטלפון בצורה חלקית אך הפעם תוכלו להפעיל את מצב ה-"FlexCam" שזמין רק כאשר הטלפון שלכם בזווית שבין 75-115 מעלות. מצב זה יאפשר לכם גם להניח את הטלפון ולתת פקודות בעזרת תנועות לתפעול הטלפון בין אם אתם רוצים לצלם תמונה או להתחיל וידאו.

בנוסף, תוכלו לצלם סלפי באיכות גבוהה בשימוש המצלמה העיקרית של הטלפון מבלי לפתוח אותו, תודות לפיצ'ר ה-Quick shot או לחלופין לצלם וידאו באיכות גבוהה באותה הצורה ומשם ישירות לעבור למצב ה-Flex בכדי להמשיך לצלם ללא שימוש בידיים שלכם.

סמסונג העלו את היכולות של הטלפון לבצע פעולות גם שהוא במצב סגור ועכשיו תוכלו לבצע שיחות טלפון, לענות להודעות ולשלוט במוצרים החכמים שלכם דרך ה-SmartThings של סמסונג וכל זה דרך המסך הקטן שעל הכיסוי. גם הסוללה שלו קיבלה שדרוג ל-3,700mAh וכעט תוכלו להנות מהטלפון שלכם לפרקי זמן ארוכים יותר ועכשיו בהטענה של 30 דקות בלבד תוכלו להגיע לכ-50 אחוז סוללה.

מכשיר ה- Galaxy Z Fold 4 הוא בין המכשירים החזקים ביותר שסמסונג השיקה עד היום. הוא משלב טכנולוגיות שונות של סמסונג בשביל ליצור מוצר עם יכולות משודרגות בין אם הוא פתוח, סגור או במצב Flex. בנוסף, זה המכשיר הראשון שיוצא עם Android 12L, מערכת הפעלה שבנויה על המערכת ההפעלה של גוגל אך הפעם למכשירים עם מסכים גדולים הכוללים את המכשירים המתקפלים.

אחד היתרונות שסמסונג הדגישה זה את היכולת של המכשיר למולטיטסקינג, תכולו לעבור בין אפליקציות בצורה נוחה יותר ואף לחלק את המסך שלכם בצורות שונות בכדי לעבוד על כמה אפליקציות במקביל. אפליקציות כמו גוגל כרום ו-Gmail יתמכו ב-drag and drop, מה שיתן למשתמשים אפשרות להעתיק ולהדביק לינקים, תמונות ועוד מאפליקציה אחת לאחרת.

גם המצלמה של המכשיר קיבלה שידרוג ל-50MP עם עדשה רחבה וזום עד 30x. יחד עם העלאת הסנסור של המצלמה ל-50MP אנחנו גם מקבלים 23% יותר בהירות ויכולת עיבוד תמונה גבוה מה שיתן לכם לצלם תמונות נקיות וברורות יותר גם בלילה.

אם אתם אוהבים לשחק משחקים על המכשיר שלכם גם פה תשמחו לשמוע שיש שדרוג מאחר והמעבד של המכשיר הוא ה-Snapdragon 8+ Gen 1 ובשילוב עם ציר דק יותר, מכשיר קל יותר מקודמו ומסגרת מסך דקה יותר תוכלו ליהנות ממשחקים גם ביד אחת בצורה יותר נוחה.

שני המכשירים זמינים כבר עכשיו להזמנה מוקדמת, כאשר הגעתם לחנויות תחל ב-28 באוגוסט. את ההזמנה המוקדמת תוכלו לבצע הן באתר של סמסונג וגם בחנויות של המשווקים המורשים. הראשונים שיבצעו את ההזמנה המוקדמת יהנו מערכות VIP:

אם אתם טיפוסים של Galaxy Z Fold 4, תקבלו במתנה Wireless Charger Duo, Buds Live, הטבת שבר מסך וגם S-pen Standing Cover – בשווי של 1,099 ש"ח.


אם Galaxy Z Flip 4 הוא יותר הכיוון שלכם, תקבלו במתנה Wireless Charger Duo, Buds Live, הטבת שבר מסך וגם Clear Ring Cover – בשווי של 899 ש"ח.

אבל כמה יעלה לכם התענוג? ובכן, ה-Galaxy Z Fold 4 מתומחר ב-6,499 ש"ח עבור מכשיר בנפח 256GB, ב-6,899 ש"ח עבור מכשיר בנפח 512GB וב-7,699 ש"ח עבור מכשיר בנפח 1TB.

לעומתו, ה-Galaxy Z Flip 4 מתומחר ב-3,599 ש"ח עבור מכשיר בנפח 128GB, ב-3,849 ש"ח עבור מכשיר בנפח 256GB וב-4,299 ש"ח עבור מכשיר בנפח 512GB.


קרדיט תמונות: יח"צ סאני תקשורת.