חברת Logitech הכריזה על קולקציה חדשה יפה וממש חמודה (אם כי קצת קיצ'ית) למוצרי הגיימינג שלה. הקולקציה נקראת Logitech G Aurora והיא כוללת אוזניות אלחוטיות מדגם G735, מקלדות מכאניות מדגם G715 ו-G713, עכבר גיימינג אלחוטי מדגם G705 ושלל תוספים אחרים וכל זה מגיע בצבעי פסטל רכים כגון ורוד, לבן, כחול וירוק.

ישנם גם שני מקרופונים מחברת Blue הידועה (כמו ה-Snowball שיצא לנו לסקר) מדגם Yeti שגם הם יהיו זמינים בורוד ולבן, אך כמובן המוצר הכי חשוב בקולקציה הוא משענת למקלדת בצורת ענן! ממש ממש חמוד וקיצ'י.

Logitech G Aurora Set

Logitech G Aurora פונה לכולם כולל כולם

קולקציית ה-Logitech G Aurora עוצבה במחשבה שהמוצרים יוכלו להתאים לכל מין ומגדר, אך אתם בוודאי יכולים לראות שזה יותר פונה לקהל נשי. בעוד המוצרים לוקחים בחשבון את הסממנים של נשים (כגון, ידיים יותר קטנות, עגילים, שיער ארוך ועוד), המוצרים עדיין בנויים לכל מי שמעוניין בעיצוב חמוד ופסטלי מאוד עם אביזרים מעוצבים בחמידות יתר (מה, הגברים לא רוצים תיק נשיאה לאוזניות בצורת לב?) אך מגיעים גם עם מחיר יחסית גבוה.

Logitech G Aurora G735

האוזניות האלחוטיות מדגם G735 הן האוזניות הראשונות של החברה ממתוג ה-G שיש להן את הפיצ'ר של "Blue VO!CE" שעוזר לווסת את הקול ומאפשר לשמור את פרופילי הסאונד האהובים עליכם ישירות על האוזניות עצמן. הן גם אמורות להיות נוחות יותר לגיימרים עם ראש קטן יותר, והן מגיעות עם חיבור אלחוטי של 2.4GHz וחיי סוללה של עד 56 שעות כשתאורת ה-LED פועלת.

המקלדת הקטנה החוטית (מדגם G715) והאלחוטית (מדגם G713) מעניקות יכולת לקבוע את התאורה על בסיס מקש על פי רצונכם יחד עם מבחר סוויצ'ים GX מכאנים (טקטילים, ליניארים או קליקים). המקלדת האלחוטית, ה-G713, יכולה גם להתחבר אל המכשירים שלכם בעזרת חיבור הבלוטות' או דונגל של 2.4Ghz והיא בעלת חיי סוללה של 25 שעות בכל טעינה מלאה.

Logitech G Aurora G715

עכבר ה-G705 מיועד לשחקנים בעלי ידיים קטנות, הוא מאוד קל, במשקל של 85 גרם בלבד. הוא מגיע עם סנסור ברגישות של 8200 DPI ובעל חיי סוללה של 40 שעות עם התאורה מופעלת כל הזמן. בנוסף כדי לחסוך בבלאגן, הוא אפילו יכול להתחבר למקלדת ה-G715 שלכם כדי לעזור לשמור על סדר בשולחן.

Logitech G Aurora G705

הקולקציה המלאה Logitech G Aurora תהיה זמינה לרכישה במהלך אוגוסט ברשתות השונות. האוזניות האלחוטיות מדגם G735 יעלו כ-899₪, עכבר הגיימינג האלחוטי מדגם G705 יעלה כ-499₪ ומקלדות הגיימינג המכאניות – אלחוטית G715 תעלה כ-899₪ בעוד המקלדת גיימינג מכאנית החוטית G713 תעלה כ-749₪.