Razer ממשיכה לשדרג את ליין האוזניות שלה והפעם מביאה לנו את מודל ה-Barracuda Pro שבו היא מציגה את הגישה שלה אל המוצרים ואת ההבנה שלה את השוק ואת הצרכים של המשתמשים.

את מודל ה-Barracuda X סיקרנו לכם בהרחבה לפני כמה זמן, ובאמת שאלתי את עצמי כשהסתכלתי עליה – למה Razer לא עשתה דברים עד הסוף והתאימה את עצמה לשוק הסופר תחרותי הזה? והנה, קיבלתי תשובה.

ה-Barracuda Pro לוקחת את ה-X ופשוט עוברת תכונה תכונה ושואלת את עצמה האם היא מספיק טובה בשביל הלקוחות שלי? ובכל פעם שהתשובה "לא" עולה, היא פשוט משתדרגת אותה.

Razer הכניסה באוזניות את תכונת ה-Smartswitch המתבקשת, שכל מה שהיא עושה זה משהו שכל גיימר בעל טלפון נייד רוצה – האפשרות לענות לשיחות מבלי להסתבך ובפשטות. האוזניות מסוגלות להתחבר באמצעות תדר 2.4Ghz למכשיר אחד ובו זמנית עם חיבור Bluetooth למכשיר אחר לדוגמא הטלפון הנייד.

על ידי לחיצת כפתור ניתן לעבור מאחד לשני ללא סירבול מוכר וידוע או חס וחלילה להוריד את האוזניות על הצוואר ולדבר בטלפון כשכריות האוזניים יושבות על הגורגרת או סתם מציקות בסנטר.

טכנולוגיה נוספת ש-Razer הוסיפה היא סינון רעשים אקטיבי, גם לאוזניות וגם למיקרופון. בעוד שגרסת ה-X היתה בעלת סינון רעשים פסיבי בלבד, ה-Pro מגיעות עם עשר רמות סינון רעשים שניתן להגדיר באמצעות אפליקצייה יעודית של החברה.

במידה והמשתמש צריך להיות בהאזנה לסביבה אך עדיין רוצה להמשיך לשחק, הוא פשוט מפעיל את מצב הסביבה (Ambient mode) ונותן לרעשים להיכנס בעדינות – אני מדבר אליכם שחקני פוקימון גו. כפי שכבר ציינתי, גם המיקרופון מגיע סינון רעשים אקטיבי שמחליש עד אפס את רעשי הסביבה ונדמה שמי שמדבר דרכו נמצא בחדר סגור לבד ואולי גם בחושך.

דבר אחד שלילי שמגיע בעקבות סינון הרעשים האקטיבי הוא הצורך להחליף את הבד הנושם שעוטף את כריות האוזניים שהיו ב-Barracuda X עם בד דמוי עור שכנראה עלול לגרום להתחממות האוזניות בשימוש ממושך וזה חבל אבל אם משתמשי SONY לא מתלוננים, אני מניח שזה פשוט שווה את זה.

גודל הדרייבר על מ-40 מילימטר ל-50 כדי לשפר את ביצועי הבס, מגבר האודיו הוא אכרומטי של THX שמאפשר צליל מדויק יותר, והמיקרופון כמו פנימי ולא חיצוני. אבל פרט להבדלים המהותיים הללו, שאר המכלול נשאר דומה.

כל הטוב הזה שמשדרג את חוויית השמע זמין לרכישה ועולה בסביבות ה-250$, אז אם שקלתם לקנות אוזניות בקרוב, אולי כדאי להוסיף גם את ה-Barracuda Pro לרשימה.