חברת LG מרחיבה את ליין המסכים שלה בישראל יחד עם היבואנית הרשמית, קבוצת ח.י.; אנו צפויים לקבל בקרוב 11 מסכים חדשים, חלקם מרחיבים את ליין הגיימינג LG UltraGear, חלקם מתווספים לסדרת ה-Ultra Wide וחלקם בעלי קונספט ייחודי משלהם.

מה חדש ב-LG UltraGear

מסכי המחשב החדשים בסדרת LG UltraGear קיבלו עיצוב חדש, ומכילים טכנולוגיית תצוגה עדכנית וכל מיני שטיקים שיתרמו לחווית הגיימינג של המשתמשים. דגמי LG UltraGear של שנת 2022 מכילים את הקישוריות העדכנית ביותר בתקן HDMI 2.1, המאפשרת פונקציות כגון קצב ריענון משתנה (VRR) ותמיכה במשחקי 4K מהירים במחשבים ובקונסולות העדכניות ביותר.

קחו לדוגמה את ה-48GQ900, מסך מחשב עצום בגודל 48" ובטכנולוגיית OLED. למסך תצוגה עם תאורה עוצמתית, קצב ריענון של 120Hz (O/C 138Hz), זמן תגובה של 0.1ms , דיוק צבעים גבוה ועיצוב ללא מסגרת, מכל צדדיו. כבר לא תהיה לכם התלבטות האם לשחק דרך מסך המחשב או מסך הטלוויזיה, המסך הזה יכול לענות על הכל. בנוסף, ה-48GQ900 מגיע עם שלט רחוק שתוכנן במיוחד לנוחות משחק משופרת, ומעמד המקנה יציבות אופטימלית עם מינימום תפיסה של שטח השולחן.

ה-UltraGear 32GQ950 מציע רזולוציית 4K, עם טכנולגיית 4K Nano IPS וטכנולוגיית ATW Polarizer. מסך זה משפר את יכולת הפאנל להבטיח צבעים חיים ומדויקים ושחור עמוק וכהה בזווית צפייה רחבה. הצג מציע בהירות שיא גבוהה (1,000 ניטים) וכיסוי של 98% אחוז של מרחב הצבע DCIP3, כמו גם חיבור קל למחשב ולקונסולה בזכות שתי יציאות HDMI 2.1.

ה-32Q850 מציע את קצב הרענון הגבוה ביותר של קו המסכים החדש, 240Hz, (O/C 260Hz), וזמן תגובה של מילי-שניה בודדת. המסך הזה מבוסס על פאנל QHD (2,560 x 1,440) Nano IPS עם טכנולוגיית ATW Polarizer המבטיחה תמונה חלקה וצבעים עקביים כמעט מכל נקודת תצפית. גם הוא מציע כיסוי של 98% אחוז של מרחב הצבע DCI-P3, ובעל עיצוב ללא שוליים משלושה צדדים.

מסכים לכל צורך

כמה רחב יכול מסך להיות? התשובה הקצרה היא שחברת LG עובדים על זה באופן רוחבי. שלושת המסכים החדשים בסדרת Ultra Wide מרחיבים את היריעה. מסך הדגל, ה-49WQ95C– הוא מסך Ultra Wide קעור ברזולוציית DQHD בגודל של 49 אינץ'. בעזרתו תוכלו לעבוד במקביל על כמה מטלות בו זמנית בנוחות ובקלות, ובזכות התמיכה ב-VESA DisplayHDR™ 400 ו-DCI-P3 98%, הוא מצוין לגרפיקאים ויוצרי תוכן שרוצים לשדרג את סט היצירה שלהם.

בנוסף אליו, LG משיקה גם את ה-40WP95C, מסך 5K2K קעור בגודל 40 אינץ', בעל מעמד שולחני מתכוונן, פאנל Nano IPS, חיבור Thunderbolt4, אפשרות שרשור למסך נוסף וכן תמיכה ספקטרום צבע רחב -DCI-P3 98%.

חדשים ומיוחדים

ה-32EP950 OLED Pro, דגם חדש בסדרת ה-UltraFine, מספק רזולוציית 4K עם יחס ניגודיות של 1:1,000,000 וכיסוי של 99% ממרחב הצבעים במפרט DCI-P3. בנוסף, הוא משלב בקרת פיקסלים עצמאית להבטחת דיוק התמונה וניגודיות צבע מרשימה. כיוון שמסכי OLED אינם דורשים תאורה אחורית, ה-32EP950 נקי מאפקט ההילה או ממריחת תמונה המוכרים במסכי LCD רבים.

כמו כן, ה-OLED Pro מצוייד בחיישני כיול עצמי וניטור הניתנים לניתוק על פי הצורך. בעבודה באמצעות תוכנת LG Calibration Studio הניתנת להורדה חינם, מודד חיישן הכיול את האור הנפלט מהתצוגה במרווחי זמן שנקבעו מראש על ידי המשתמש, ומבצע אוטומטית את ההתאמות הנדרשות כדי לשמור על רמה גבוהה של דיוק ועקביות צבע. אם אתם ממשרוצים, ניתן גם לחבר למסך מסנן תמונה קדמי, המונע השתקפויות מסיחות וסנוור ממקורות אור חיצוניים.

הכרתם כבר את טכנולוגיית Ergo? זוהי טכנולוגיה שנועדה לספק חווית תצוגה מעולה שלא מתפשרת על נוחות ארגונומית גבוהה במיוחד. למשל, כיוונון גובה נוח וסיבוב קל מקל על שיתוף המסך עם אחרים, כמו גם על עבודה בעמידה. ה-LG DualUp הוא השחקן החדש שמכיל את הטכנולוגיה הזו, והוא אידיאלי לעבודה בריבוי משימות בתחומי יצירת תוכן וקידוד. תצוגת Nano IPS עם יחס רוחב-גובה ייחודי של 16:18 מציגה פורמט חדש לחלוטין בשוק המסכים.

צג ה-LG 28MQ780 הוא צג בעל טגנולוגיית Square Double QHD (2,560 x 2,880) המציעה שטח מסך זהה לזה של שני צגי 21.5" הניצבים זה מעל זה ומכיל פונקציית תצוגה מפוצלת אנכית המאפשרת למשתמשים לראות יותר במבט אחד. מעמד ה-LG Ergo המתכוונן שלו נצמד בצורה מאובטחת אל רוב סוגי השולחנות.

לבסוף, LG משיקה שני מסכים נוספים, את ה-32UP550, מסך UHD מעוצב הכולל חיבור USB-C המאפשר טעינת מחשב נייד והעברת נתונים בכבל יחיד, ומסך ה-27BQ70QC , או Libero. הייחודיות שלו היא שהוא לוקח את הנוחיות שבעבודה מול מסך מחשב כמה רמות קדימה, מכיוון שניתן להעמיד כרגיל על השולחן באמצע רגלית, או לתלות אותו על הקיר בזכות מעמד מיוחד ופשוט. לדגם זה גם מצלמת רשת מובנית עם מיקרופון הניתנים להסרה במידת הצורך.

מסכי המחשב החדשים יהיו זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים במהלך הרבעון השלישי של 2022