בשנים האחרונות ניתן לראות תנופה אדירה בתחום ה-e-sport, וגם אצלנו כאן בישראל יחד עם אירוע עולמי שהתרחש באילת במהלך חודש נובמבר 2021. התנופה הזאת מתורגמת לגיימרים רבים המחפשים אחר המקלדת או העכבר האולטמטיבים עבורם, וחברת לוג'יטק לא מתכוונת לפספס אף אחד מהם.

Logitech משיקה את מקלדת ה-Logitech G413 SE, מסדרת הגיימינג Logitech G, מקלדת גיימינג מכאנית חוטית חדשה המגיעה בגרסה מלאה ובגרסת Tenkeyless (או TKL) קומפקטית יותר, ללא פד מספרים, המיועדת בעיקר לגיימינג.

Logitech G413 SE

מינימלית – אבל רחוקה מהמינימום

החברה מציינת כי "אנחנו השקענו שעות רבות בעיצוב המקלדות המקנות ביצועים מתקדמים יחד עם סט הפיצרים הנכון" אמר Ujesh Desai. הוא ממשיך ואומר: "המקלדות עשויות מחומרים חזקים, וחלקים עמידים ופיצרים עם ביצועים גבוהים, מקלדות אלה הן מעולות לגיימרים שרוצים מקלדות מכאניות במחיר מעולה."

מקלדת ה-G413 SE וגם ה-G413 TKL SE מגיעות כגרסה המחודשת למקלדת ה-G413 המכנית המקורית. שתי הגרסאות החדשות מגיעות במבנה רזה ומנימליסטי עם מקשים "מרחפים" היושבים מעל גוף המקלדת ונותנים להם מראה בולט יותר ביחס לציפוי האלומיניום השחור של המקלדת.

Logitech G413 SE TKL

בשתי המקלדות ישנם סוויצ’ים מכניים מסוג Tactile מבית לוגי’טק, אשר יוצרו במיוחד עבור גיימרים, ומגיעים עם תאורה אחורית לבנה ותומכים ב-Anti Ghosting של עד 6 מקשים במקביל, מה שאומר שתוכלו ללחוץ על 6 מקשים בו זמנית וכולם ירשמו, מעל לסוויצ'ים אפשר למצוא מקשי PBT המיועדים לשימוש ממושך ללא שחיקה של הכפתורים, לאורך חיים ארוך במיוחד.

מקלדת ה-Logitech G413 SE המכאנית צפויה להיות זמינה בישראל החל מחודש פברואר, כשמקלדת ה-G413 SE הרגילה תעלה 349 ש”ח ומחיר גרסת ה-G413 TKL SE יהיה 299 ש”ח.