מותג הגיימינג מהמובילים בעולם, AGON מבית AOC, מציג את מסך ה-AOC Q27G2S/EU המותאם לשחקנים שמשקיעים שעות ארוכות במשחק ורוצים להפיק את המיטב.

למסך ה-AOC Q27G2S/EU רזולוציית QHD 2560X1440 והוא מתאים לבעלי מסכים שרוצים להשתדרג מ-Full HD וסוף-סוף לקבל את האיכות ששילמו עליה כשקנו את כרטיס המסך שלהם. המסך מגיע בגודל של "27 ובעת צפיפות פיקסלים של 109 PPI.

עומק הצבע במסך הוא 10 סיביות ומאפשר להפיק 1.07 מיליארד צבעים כך שמעבר הגוונים הוא מדויק וללא קווי חיתוך, כל זאת כמובן בהתאם לרמת הדחhסות של התמונה המוצגת. פאנל ה-IPS מאפשר זוויות צפייה רחבות כך שאיכות הצבע במסך אינה נפגעת ונשארת מדויקת כפי שתוכננה להיות.

באמצעות חיבור ה-Display Port ניתן להפיק קצב רענון של עד 165Hz ופונקציית ה-MBR מבטיחה זמן תגובה של 1ms ומבטלת לחלוטין את תופעת ה-ghosting. ה-Q27G2S/EU תומך ב Adaptive-Sync ותואם ל-G-Sync של Nvidia, ובך ניתן להתאים באופן איכותי את קצב הפריימים של כרטיס המסך לאלו של המסך ובכך להמנע מ"גמגום" ברצף התנועה.

מבחינת עיצוב, המסך מגיע "ללא מסגרת" כך שניתן להתאימו לסביבה בקלות. הוא מגיע עם מעמד ארגונומי המאפשר התאמת גובה, הטיה וסיבוב על ציר ובכך עוזר להתאים את מיקום המסך למיקום השחקן. במידה והמעמד לא מעניין אתכם ויש לכם זרוע, המסך תומך בתקן VESA 100X100 כך שזרועות סטנדרטיות אמורות להתאים.

למסך שתי כניסות HDMI וכניסת Display Port כך שניתן לשלבו עם כמה מקורות, סטנדרט שהתחיל לצוף מתחילת הקורונה ועבודה מהבית. בכדי להתאים את הבהירות, ניתן להשתמש בטכנולוגיה ללא הבהובים המשתמשת ב-DC במקום ב-PMW, וגם במצב ייעודי למשחק בשעות לילה מאוחרות הנקרא Low Blue שמקל על העיניים.

AOC GAMING Q27G2S/EU יהיה זמין ברבעון הראשון של שנת 2022 במחיר מומלץ לצרכן של 1,499 ₪.