המשחק החדש בסדרת משחקי Tom Clancy של Ubisoft הוכרז היום והוא יקרא Tom Clancy’s XDefiant. המשחק הינו משחק יריות מגוף ראשון ולפי הטריילר הקצר שקיבלנו הוא יהיה זמין בחינם ויכלול עדכונים תכופים בדומה למשחקי Live Service אחרים של החברה.

אז מה יכלול המשחק? כיאה למשחק יריות מגוף ראשון, ב-Tom Clancy’s XDefiant נקבל ארסנל רחב של נשקים הכוללים אקדח, רובה סער, רובה צלפים, מכונת יריה, להביור ועוד. לפי הטריילר, לכל אחד מהנשקים יהיה שדרוג מיוחד שיתן לכם הרגשה כאילו אתם באמת בשדה הקרב.

כחלק מראיון עם המפתחים שמופיע בטריילר החשיפה, צויין שהכוונה היא שהמשחק יהיה משחק יריות בראש ובראשונה והדגש יהיה על התגובתיות בפרט וה-gunplay ככלל. זה חשוב, כי זה מה שמשחקים בסגון צריכים לשים דגש עליו. הקרבות במשחק יתבצעו בצוותים של 6 נגד 6 בזירה.

עד כה המשחק נשמע כמו משחק יריות רגיל, אך הטוויסט המעניין של המשחק הוא שהשחקנים יכולים לבחור אחד מבין 4 קלאסים שונים, שהופיעו במשחקים קודמים של Tom Clancy. הקלאס הראשון שהופיע הוא Wolves, שמבוסס על שימוש בנשק כבד והופיע לראשונה בסדרת Ghost Recon. הקלאס השני הוא Echelon, שם החברה בה עבד גיבור הסדרה Splinter Cell, סאם פישר. קלאס זה מבוסס על תמיכה ואיסוף מידע בזמן הקרב. הקאלס השלישי הינו Cleaners והוא מבוסס על שימוש בנשק קל על מנת להסתער על אויבים בשדה הקרב. קלאס זה הופיע לראשונה בסדרה The Division. הקלאס הרביעי והאחרון הינו Outcasts שמשמשים כמרפאים וגם הם מופיע ב-The Division.

Tom Clancy’s XDefiant

זאת ועוד, לפי הטריילר לא נצטרך לבחור את הקלאס הרצוי בתחילת הקרב ולהישאר איתו לכל אורכו, אלא נוכל לבחור לשנות אותו כרצוננו בכל שלב שנרצה. בנוסף, נוכל להתאים את הנשקים והשדרוגים להם בכל דרך שנרצה, כך שהמשחק נותן יד חופשית לעצב את הדמות. זהו בהחלט היבט נחמד שכן במשחקים רבים אנו נאלצים לשחק בדרך מסוימת ועם נשקים מסוימים.

אמנם הטריילר לא סיפק תאריך יציאה אך הוא כן סיפק תאריך לבטא הראשונה – 5 באוגוסט, כשההרשמה מתבצעת דרך אתר Ubisoft. לצערנו, כרגע הבטא תהיה זמינה רק לשחקנים מארה"ב וקנדה. כולנו תקווה שבהמשך שהבטא תהיה זמינה בכל העולם.

Tom Clancy's XDefiant

הבטא של Tom Clancy’s XDefiant (וכמובן המשחק עצמו) יהיו זמינים למגוון פלטפורמות כגון: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S ולמחשב האישי. בהתחשב בהצלחה האדירה של המשחק הקודם של הסדרה, Rainbow Six Siege, והכרזה על משחק חדש בסדרת Rainbow Six, אנחנו בהחלט מצפים לראות מה Ubisoft מתכננים.