Home PC

PlayStation – אקסקלוסיבים נוספים צפויים לעשות את דרכם למחשב

Days Gone PlayStation

לאחרונה, Sony פתחה דף רשמי ב-Steam תחת השם PlayStation Studios.שם ניתן למצוא רשימה של כל המשחקים של החברה שזמינים למחשב. מבט זריז בעמוד מגלה לנו שסוני מתכננת להביא עוד משחקים שלה למחשב, מעבר לאלה שכבר הוכרזו.

כמו בכל דף יוצר, גם פה אפשר לראות את כמות הפריטים הרשומים ב-Steam תחת PlayStation Studios. כל מה שצריך לעשות הוא לעבור ללשונית "About" ובתחתית העמוד מעל "My Games" יש מספר המייצג את מספר הרשומות בסטים.

PlayStation Studios Steam

כפי שרואים בתמונה למעלה, לסוני יש כרגע 44 פריטים בסטים. השימוש במילה "פריטים" חשוב פה, כי לא מדובר ב-44 משחקים. המספר אמנם כולל את המשחקים שבסטים, אבל גם את כל ה-DLC שלהם.

אז אולי למשחקים של סוני יש פשוט מלא DLC? ובכן, כן, אבל לא כל כך הרבה DLC. אם תבדקו בעמוד הראשי של דף היוצר תכלו למצוא רק 26 פריטים, הכוללים חמישה משחקים: Horizon Zero Dawn, Predator: Hunting Grounds, Helldivers, Guns Up, ו-Everybody's Gone to the Rapture.

מספר הרשומות לא כולל בתוכו את Days Gone שעתיד להשתחרר היום, אבל גם אם סופרים אותו יחד עם כל התוכן הנוסף שלו (שגם ככה מגיע כלול בגרסת המחשב), זה לא מסתכם ב-18 פריטים נוספים.

בחישוב מהיר, נראה שאולי סוני מתכננת להעביר עוד כמה אקסקלוסיבים למחשב.

PlayStation Studios Steam

נראה שאחרי Horizon Zero Dawn ו-Days Gone, סוני תמשיך להביא עוד ועוד משחקים שלה למחשב האישי. נראה שאפיק חזו את ההצלחה של המשחקים האלה על המחשב כשהם ניסו לשכנע את סוני להביא אותם ל-Epic Game Store באופן אקסקלוסיבי.

קיימים המון מועמדים שהיינו שמחים שיגיעו למחשב. Ghost of Tsushima, God of War או אפילו Returnal הטרי. כל מה שניתן לעשות הוא לחכות ואולי אפילו לעקוב אחרי דף היוצר של PlayStation Studios בסטים כדי לקבל עדכונים בזמן אמת.