היום במהלך האירוע הדיגיטלי של Monster Hunter, גילינו פרטים חדשים על שני המשחקים החדשים מבית Capcom הבאים עלינו לטובה, Monster Hunter Rise ו-Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin. צפו בטריילר של Monster Hunter Rise כאן:

במשחק נשחק ציידי מפלצות שתפקידם הוא לעזור לתושבי הכפר קאמורה (Kamura Village) להתמודד מול נחשולי מפלצות שמנסות לבקע את שעריו. הטריילר נתן לנו טעימה נרחבת מהמשחק, מנה גדולה וטובה של משחקיות מלאת אקשן. ניתן לראות מגוון גדול של מפלצות אימתניות ומגניבות בהם נילחם על מנת לאסוף מהן חלקי גוף כדי ליצור ציוד טוב יותר שיעזור לנו להרוג עוד כאלה. ולהגן על הכפר, כן, כי זו המטרה האמיתית. באמת.

בין המפלצות שהוצגו בטריילר ראינו את ה-Zinogore וה-Nargacuga. אם התעניינתם כמוני וצפיתם עד הסוף, אולי גם ראיתם את ה-Elder Dragon Chameleos, דרקון חמקמק עם יכולות הסוואה של זיקית. המפלצת האחרונה תגיע אלינו מעט לאחר שהמשחק יצא, יחד עם מפלצות חדשות נוספות שנקבל בטפטופים.

בנוסף למתקפות הרגילות ולמתקפות ה-Silkbind החדשות שנקבל במשחק, יהיו גם כישורים בשם Switch Skills הייחודיים לכל סוג נשק. את היכולות האלו נוכל לפתוח ככל שנתקדם במשחק, ובעזרתם להחליף ולשדרג את המתקפות שלנו. בצורה כזו, הקומבואים שנוכל ליצור ממש יעלו מדרגה.

הכותר החדש שם דגש חזק על משחק רב משתתפים, והמפתחים דאגו שרמת המשימות תשתנה באופן דינמי כאשר נכנס או יוצא שחקן (כך שאם החבר ההוא שאי אפשר לסמוך עליו פרש בשיא, עדיין תוכלו להצליח במשימה). כמו כן, תוכלו לאתר בקלות שחקנים עם מטרות דומות לשלכם בעזרת התגיות שתיצרו.

בנוסף, תוכלו לנסות את הגרסה השנייה של הדמו של Monster Hunter Rise שתהיה זמינה כבר השבוע, ב-12 למרץ 2021, ובה תוכלו להתנסות בציד מאתגר יותר ממה שהציע הדמו הראשון. אם השתתפתם בדמו הראשון בינואר, מד המשימות שלכם יתאפס ותוכלו לבחון את יכולותיכם מחדש.

גרסת הדלוקס של Monster Hunter Rise תכלול תוכן דיגיטלי נוסף כגון שריונות וצבעי פנים, ובהזמנה מוקדמת של המשחק תקבלו פריטי בונוס. לבסוף, הטריילר חשף בובות אמיבו חדשות של Palamute, Magnamalo ו-Palico שכל אחד מהם יפתח סט שריון מיוחד. את הבובות יהיה לרכוש כאשר המשחק יצא ל-Nintendo Switch, ב-26 למרץ 2021, אך כנראה לא יהיה להן ערך עבורכם אם תעדיפו לחכות לגרסת המחשב שתגיע בתחילת 2022.