היום היה שידור של Monster Hunter, במהלכו הוצגו טריילרים חדשים לשני משחקים ש-Capcom עמלים עליהם, Monster Hunter Rise ו-Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin. בעוד ידענו למה לצפות מ-Monster Hunter Rise, על המשחק השני בסדרת Stories נחשפו מעט מאוד פרטים, עד הטריילר השני:

במשחק נשחק רוכב צעיר, נצר לרוכב הנודע Red (לא ההוא שאש קא'ם היה מת להיות כמוהו). הרוכב הצעיר מקבל לידיו מפלצת מסוג Razewing Rathalos שיכולה להביא ישועה וחורבן כאחד, וכנראה שבמהלך המשחק נראה מעט משניהם. על סמך הטריילר המשחק מונחה סיפור שנראה מעניין ואף מרגש, וזה משהו שאני מצפה לראות.

בנוסף, נחשפו קטעי משחקיות וכן מצב קואופ בו תתמודדו יחד מול איומים מפלצתיים. עדיין לא בטוח כיצד תהיה המשחקיות המלאה, אך ממה שראיתי בטריילר אני משער שהיא תהיה שילוב של שיטוט בעולם עם קרבות מבוססי תורות. זה גם הגיוני, כי זה מה שהיה בכותר הראשון.

מעבר לגרסה הרגילה, תהיה למשחק גרסת דלוקס שתזכה אתכם בבונוסים וכן תוכלו לרכוש בובות אמיבו חדשות עם הדמויות Ena, Razewing Ratha, ו-Tsukino שיזכו אתכם בשריונות מיוחדים. בגדול, המשחק נראה מעניין, צבעוני ויפה מאוד, ואני מצפה לו אפילו יותר משאני מצפה ל-Monster Hunter Rise.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin יצא ב-9 ליולי, 2021 ויהיה זמין על ה-Nintendo Switch והמחשב האישי.