הערב נחשפו לא פחות משני משחקים חדשים בעולם של Monster Hunter, כשאחד ממשיך את הנוסחה המוכרת והשני הוא המשך למשחק למשחק תפקידים מה-3DS.

Monster Hunter Rise

Monster Hunter Rise הוא משחק חדש בסדרה המרכזית של Monster Hunter. המשחק לוקח את המאפיינים הקיימים של MH:World ומוסיף עליהם אפשרויות חדשות. במצב הסיפור כרגיל נעשה את דרכנו עד שנגיע למפלצת המרכזית של המשחק, ושמה הוא Magnamalo. המשחק יכלול מפלצות חדשות נוספות, בנוסף למפלצות מוכרות מהמשחקים הקודמים בסדרה, כך שאפשר לצפות להמון תוכן ואתגר כבר בעת יציאת המשחק.

Monster Hunter Rise כולל מספר אפשרויות חדשות, ואחת מהן היא השימוש ב-Wirebug. ה-Wirebug הוא יצור שבאמצעותו נוכל להיתלות ולהתנדנד על עצים וצוקים, מעין שידרוג של ה-Clutch Claw מ-Iceborne. אפשרות חדשה נוספת היא בחירת השותף שלנו לקרב. בעוד שבמשחקים קודמים נעזרנו ב-Palico, החתולים החמודים שעזרו לנו להילחם והיו מעין דמות תומכת, ב-MH:Rise נוכל לבחור להשתמש ב-Palamute. ה-Palamute הוא מעין זאב שיוכל להילחם לצידנו ויתמקד יותר בהתקפה ולא בתמיכה, אבל מה שיותר מיוחד הוא שנוכל לרכב עליו כדי להתנייד במפה במהירות מבלי לאבד Stamina.

אפשרויות ההתניידות החדשות חשובות במיוחד, מאחר ובמשחק החדש המפה היא איזור אחד גדול ומחובר, בניגוד למה שאנחנו מכירים מ-MH:World. יהיה מעניין לראות איך גודל העולם ישפיע על המשחקיות והציד, כשבמהלך הדיירקט הוסבר שנוכל לראות אינטרקציות חדשות בין המפלצות באיזורי הפרא.

המראה של העולם עצמו היא החולשה הגדולה של המשחק לדעתי, הגרפיקה מעט מאכזבת ואני בטוח שהמפתחים יכלו להציג גרפיקה טובה יותר אפילו ב-Switch, אך אם זה יאפשר משחק ב-60FPS אני אסלח להם על זה.

הדבר היחיד שהיה חסר בדיירקט הוא הנשקים, שהם המהות של המשחק. ניתן היה לראות מספר נשקים אבל לא קיבלנו הסבר בהרחבה עליהם או שמענו באיזה נזכה לשחק. הקרבות המעטים שכן ראינו נראו מהירים מאוד ומעניינים, ואני מקווה שהם הצליחו לשמר את מערכת הקרב המעולה של MH:World גם במשחק הזה.

Monster Hunter Rise יגיע ל-Switch ב-26 במרץ ויתמוך ב-1-4 שחקנים.

Monster Hunter Stories 2

אם גם אתם תוהים מה פשר הספרה 2 בשם המשחק, אז אתם לא לבד. המשחק הוא משחק המשך למשחק 3DS שיצא ב-2016. הוא זמין גם למובייל.

ב-MH:Stories אתם לא משחקים צייד (מוזר הא?) אלא רוכב. במשחק תוכלו לאמן ולרכב על מפלצות ולהילחם בקרבות מבוססי תורות. זהו משחק תפקידים בתורות שמזכיר מעט את פוקימון בקונספט שלו. המשחק יהיה ממוקד בסיפור הרבה יותר מסדרת Monster Hunter הראשית, ואני מסוקרן מאוד לשמוע מידע נוסף עליו מאחר ומעבר לטריילר, נאמר שהם לא יכולים לספר לנו עליו יותר.

מה שאנחנו כן יודעים, הוא שיהיה חיבור כלשהו בין Rise לבין Stories, ונקווה לקבל מידע נוסף על הכותר בקרוב.

Monster Hunter Stories 2 יגיע ל-Switch בקיץ 2021.