זה אולי נשמע לכם כמו אנחה בפולנית, אבל המותג AIAIAI הוא מותג פופולרי בקרב אנשים בתעשיית המוסיקה. החברה הוקמה בשנת 2006 ומוצריה משמשים רבים בתעשיית המוזיקה, מטכנאי סאונד, דרך מפיקים מוסיקאליים ועד יוצרים וזמרים. חברת Bconnect מתחילים להביא את המותג לארץ והם ישווקו כאן את סדרת TMA-2 על כל דגמיה שיפורטו בהמשך. ואם תהיתם, אז כן – אזניות ה-Over Ear ממשיכות להיות רלוונטיות גם בימינו ואפילו Apple מנסה לנגוס בשוק הזה.

קיימות זה שם המשחק

מה שבאמת עניין אותי באוזניות האלה זה טכנולוגיית ה-Bio-Cellulose שקיימת בחלק מהדגמים. אז לפני שנעבור לפרטים היבשים, אספר לכם משהו מעניין שאני לא הכרתי עד היום. Bio-Cellulose זו בעצם תאית שנוצרת מבקטריות הגדלות במעבדה, הידועות בשמן המדעי Gluconacetobacter xylinus, ותנסו לומר את זה 3 פעמים ברצף בלי לטעות.

הבקטריה מייצרת סיבים מאוד דקים וחזקים שמשפרים את איכות הצליל; אם תפתחו אזניות רגילות תוכלו לראות את הספוג שיש שם שנועד לעדן את הצליל המופק מהרמקול, וזה האפקט שסיבי הבקטריה עושים, והסינון שלהם הרבה יותר מעודן מזה של החומר הפלסטי שקיים ברוב האוזניות.

התאית הזו מתחברת לעוד נקודה שחשובה לחברת AIAIAI והיא קיימות; האזניות עשויות חומרים ממוחזרים, כולל האריזה שמצמצמת את הטביעה הסביבתית ב-80%. כמו כן, האזניות מודולריות כאשר כל חלק שלהן ניתן להחלפה ושדרוג – דבר המעניק להן חיי מדף של 10 שנים. המודולריות גם מאפשרת לכם להחליף חלקים באזניות בהתאם לפיתוחים החדשים ולשמור עליהן עדכניות גם בפתחו של עדכון טכנולוגי חדש, קצת כמו מחשב אישי שניתן לשדרוג. אני תמיד חושב שהפתרון למשבר האקלים צריך לבוא מהלקוחות ומהחברות עצמן, וזו דוגמה נהדרת לאיך אפשר לייצר קיימות מבלי התערבות ממשלתית.

אזניות לכל צורך

אזניות ה-TMA-2 Move Wireless הן אזניות אלחוטיות קלות ואיכותיות המתאימות מאוד לשימוש בבית ומחוצה לו. הן נקראות Move כיוון שהן מתאימות לשימוש תוך כדי תנועה, מקורי משהו. הסאונד שלהן מאוזן ומתאים לכל סוגי הז'אנרים המוזיקליים והן מגיעות עם high-end Bluetooth 5.0 להאזנה אלחוטית איכותית של עד 20 שעות שימוש רציף בטעינה בודדת.

הטעינה של אזניות אלו מתבצעת באמצעות כבל USB-C המצורף לערכה הכוללת גם כבל אודיו איתו תוכלו להאזין בחיבור ישיר, אם תחפצו בכך. לכבל האודיו יש גם לחצנים לשליטה במוסיקה ובשיחות. האזניות מגיעות עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ עם דיאפרגמת PET ומגנט ניאודימיום, לאיכות שמע מצוינת ומאוזנת. כריות האוזניים הן במבנה On Ear העשויות מקצף שומר זיכרון בדומה לכריות השינה שקיימות היום. קשת הראש מרופדת בסיליקון נעים ונוח לשימוש. האוזניות מגיעות עם מיקרופון מובנה לניהול שיחות מהנייד. מחיר: 899 ₪.

אזניות ה-TMA-2 DJ הן אזניות שפותחו ועוצבו בשיתוף פעולה עם תקליטנים מקצועיים ונוסו על במות ברחבי העולם. אגב, אם תהיתם מה זה DJ אז התשובה היא Disc Jockey, כלומר מי שרוכב על דיסקים. השם מגיע מהתקליטים הישנים שהושמעו על גבי פטיפונים, והתקליטנים היו שולטים בהם. ל-TMA-2 DJ מבנה חזק ועמיד עם רמקולים דינאמיים בציפוי טיטניום, באסים מודגשים וסאונד חזק ועוצמתי, יחד עם כריות אוזניים נוחות עם קצף שומר זיכרון, ריפוד דמוי-עור וקשת מחוזקת. הן מתאימות להופעות חיות ולמוסיקה אלקטרונית עם באסים כבדים. הן מגיעות עם פיצ'רים שמתאימים מאוד לתקליטנים כמו נעילת כבל (שלא יישלף במהלך הופעה), התאמה אישית של מיקום כריות האוזניים, מתאם לחיבור 6.3 מ"מ ועוד. מחיר: 849 ₪.

אזניות ה-TMA-2 Comfort Wireless מציעות סאונד עוצמתי. הן משלבות מבנה קל משקל וכריות אוזניים נוחות במיוחד, עשויות מקצף זיכרון שזוכר ומתאים את עצמו למבנה האוזן עם ריפוד חומר דמוי עור, עמיד ונוח לשימוש ממושך. האוזניות בעלות יכולות סאונד מקצועיות עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ ומגנט ניאודימיום. מבנה ה-Over Ear האלחוטי של האוזניות מספק בידוד מהסביבה והסוללה העוצמתית מעניקה עד 20 שעות שימוש ברצף, ולכן הן מתאימות מאוד למקצוענים ולמוסיקאים המחפשים פתרון נוח ואיכותי גם לסשנים ארוכים של האזנה. מחיר: 989 ₪. לדגם זה קיימת גם גרסה חוטית בשם TMA-2 Comfort שמחירה מופחת, 849 ₪.

אזניות ה-TMA-2 HD Wireless הן אזניות אלחוטיות בטכנולוגיית Aptx HD המסוגלות לשדר אודיו באיכות HiRez 24 bit המשתווה לאיכות הסאונד המופק ב-CD. הן תומכות בסוגי המקודדים: SBC, AAC, AptX, ו-AptX HD, מגיעות עם מיקרופון מובנה לניהול שיחות ומציעות עד 16 שעות שימוש רציף וטעינה באמצעות כבל USB-C המצורף לערכה. האזניות מגיעות עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ עם דיאפרגמה בטכנולוגיית Bio-Cellulose המעניקה איכות שמע צלולה ומפורטת, ללא דיסטורשן, גם בעוצמות גבוהות.

בדומה ל-TMA-2 HD החוטיות, האזניות הללו מגיעות עם כריות אזנים רכות במיוחד במבנה Over Ear העשויות מקצף שומר זיכרון בציפוי בד Alcantara הידוע באיכותו הן מבחינת האסתטיקה, הן מבחינת נוחות השימוש והן מבחינת ההתחשבות באיכות הסביבה. קשת הראש מרופדת בבד מיקרו-פייבר נעים ונוח לשימוש ממושך. כבל האודיו המצורף לאוזניות הוא כבל מחוזק ומצופה המעניק איכות סאונד Hi-Fi. התוצאה היא אזניות סופר נוחות עם סאונד ברמה גבוהה מאוד, המתאימות לאנשי מקצוע בתחום הסאונד לשימוש עבור סשנים ארוכים של האזנה ויצירה. מחיר: 1490 ₪.

אם האזניות האלו מעניינות גם אתכם, תוכלו למצוא עוד פרטים עליהן באתר היבואן Bconnect. יאללה, לכו לשמוע מוסיקה!