אוזניות ה-Jabra Elite 85T הושקו היום במסיבת עיתונאים רשמית על ידי הנציגות הישראלית של החברה בישראל, ביקונקט. במהלך מסיבת העיתונאים, מנכ"ל ביקונקט, רונן ברקוביץ', הציג לעיתונאים מצגת שהציגה את המאפיינים העיקרים והדגשים השונים משאר המוצרים של מותג העל Jabra. 

Jabra היא חברה דנית בת 150 שנה שמתמחה במוצרי סאונד איכותיים. החל מאוזניות אלחוטיות in-ear ועד מוצרי שמיעה לדור השלישי. החברה מתגאה במוצרים האיכותיים שלה ובהבנה שלה באוזן האנושית.

אוזניות ה-Jabra Elite 85T הן אוזניות אלחוטיות חצי פתוחות עם טכנולוגיה TWS (שזה קיצור ל-True Wireless Stereo) ו-ANC (שזה קיצור ל-Active Noise Cancelation). בעזרת 6 מיקרופונים – 4 פנימיים ו-2 חיצוניים, הן מכוונות לספק חוויית סינון רעשים חיצוניים טובה יותר מהמתחרים שלהן, בעוד שהן מאפשרות כניסה חלקית של רעשי סביבה כשביטול הרעשים האקטיבי אינו מופעל.

Jabra מתגאה ביכולת השליטה של האוזניות במידת סינון הרעשים דרך האפליקציה היעודית, ואף נותנת לכם אפשרות לשמוע, באופן דיגיטלי, את רעשי הסיביבה באמצעות טכנולוגיית ה-HearThrough. האוזניות עצמן מצויידות ברמקולים בגודל של 12 מ"מ עם טווח תדרים של 20Hz-20kHz. החברה גם הדגישה במסיבת העיתונאים את המיקרופון של האוזניות שקולט אתכם יותר מאשר את רעשי הסביבה, מה שיהיה מעולה לדיבור בטלפון או לשימוש בזום.

טכנולוגיית הבלוטות' החדשה שבאוזניות הללו מאפשרת העברת נתונים ללא השהייה לכל המכשירים הסלולארים והטאבלטים, אבל דורשת דונגל מיוחד, (על פי ברקוביץ', בעלות של 60 ש"ח ברוב חנויות המחשבים) שאמור להגיע בחבילה מיוחדת לאוזניות אלו בעתיד, שיאפשרו גם שימוש למחשבים נייחים או ניידים ואף טלוויזיות למינהם ללא שום השהייה בסאונד.

למי שתהה, מדובר על האפשרות גם לשחק משחקים בטלפון נייד או בטאבלט ללא השהייה בסאונד של המשחק, דבר שקשה למצוא היום בשוק.

אוזניות אלו עוצבו ופותחו במטרה להתאים אותן לכמה שיותר אנשים. המבנה של האוזניות ייחודי ומעניק אפשרות לשימוש ממושך ללא יצירת לחץ על האוזן, והן מגיעות עם מתאמי אוזניים אובליים (לעומת עגולים בדגם הקודם) בגדלים ומסוגים שונים לבחירה ולהתאמה אישית. העיצוב פתוח למחצה עם פתחי שחרור לחץ המשפרים את הנוחות באמצעות הפחתת הלחץ שמצטבר באוזן. העיצוב בנוסף משפר את חוויית השיחה באמצעות הפחתת אפקט "שסתום האוזניים" שקורה באוזניות כאלה בדרך כלל.

האוזניות עשויות מחומרים עמידים לאורך זמן והן עמידות במים ובאבק בתקן IPX4, עם שנתיים אחריות כנגד נזקי זיעה ואבק. 

jabra elite 85t

על פי היצרן, כמות השעות הממוצעת של שימוש שהאוזניות מאפשרות היא 5 וחצי שעות עם סינון הרעשים האקטיבי ו-25 שעות נוספות יחד עם נרתיק הטעינה. כשסינון הרעשים האקטיבי כבוי, האוזניות יכולות להגיע לעד 7 שעות שימוש ועוד 31 שעות יחד עם נרתיק הטעינה. נרתיק הטעינה עצמו מותאם לטעינה אלחוטית ומאפשר שימוש בכל משטחי הטעינה בטכנולוגיית QI.

האוזניות תומכות בעוזרות הקוליות כגון: Siri ,Amazon Alexa ו-Google Assistant.

מחיר האוזניות הינו עומד על 799 ש"ח החל מהיום. במקביל גם ה-Elite Active 75t יימכרו מעתה במחיר 699 ש"ח.

אני אישית השתמשתי בעבר באוזניות של Jabra מדגם ה-Jabra Elite 65T והייתי מאוד מרוצה. אני מחכה להתנסות גם באוזניות הללו ולבחון איך הטכנולוגיה השתפרה לעומת הדגם הישן.