לא רק The Last of Us עושה דרכו לעולם הטלוויזיה – חברת Amazon (ייתכן ושמעתם עליהם, עתיד גדול עוד לפניהם) הודיעה, באמצעות חברת הבת Amazon Studios, כי היא תפתח סדרת טלוויזיה על פי סדרת המשחקים הידועה Fallout. טרם ברור אם מדובר בעיבוד של אחד המשחקים, סדרה שתתרחש באותו עולם או משהו אחר לגמרי (מחזמר?).

את הסדרה החדשה יפיקו ג'ונתן נולאן (האח של-) וליסה ג'וי, שני חבר'ה שיודעים דבר או שניים על עתיד דיסטופי – כי הם אלה שיצרו את סדרת הטלויזיה זוכת פרס האמי Westworld אשר משודרת ברשת HBO. נולאן עצמו טען כי הוא מעריץ גדול של המשחקים, כך שנראה שהסדרה המיועדת נמצאת בידיים טובות. יתרה מזאת, הבחור והבלורית טוד הווארד בכבודו ובעצמו ייקח חלק בהפקת הסדרה, וזאת תחת הפיקוח הצמוד של Bethesda.

Fallout 76

למי שלא מכיר, סדרת המשחקים מתרחשת במציאות אלטרנטיבית ובה ההתפתחות התרבותית נעצרה בשנות ה-50, המלחמה הקרה המשיכה עמוק לתוך המאה ה-21 ובסופו של יום הסלימה לכדי מלחמה גרעינית שמחקה את מרבית ערי העולם בתוך שעות. Fallout מתרחשת בשנים הרבות שחלפו מאז האפוקליפסה ובנסיונות שלכם, כשחקנים, לשרוד בשממה הגרעינית ובחברה המעוותת שהתפתחה בעקבות מלחמת הגרעין. כן, בהחלט נשמע כמו חומר טוב גם לטלוויזיה.

דיבורים על גרסת לייב אקשן כזו או אחרת של Fallout שמענו כבר לפני עשור, עת תרו Bethesda אחר אולפן שיפיק גרסה קולנועית לפרנצ'ייז הידוע. כעת נראה כי Fallout מצאה את ביתו המיועד לאחר חודשים של משא ומתן מול אולפני Amazon. הסדרה עצמה צפויה לעלות בשירות Prime Video של Amazon (כמו Netflix, רק של Amazon. בחייאת, צפו ב-The Boys) אך מכיוון שמדובר כרגע בהצהרת כוונות בלבד, לא סביר שנראה אותה עולה לפני 2022 – בעיקר כי ג'ונתן נולאן וליסה ג'וי עומלים על עונה רביעית של Westworld. כדי להמתיק את ההמתנה, בד בבד עם ההכרזה על הסדרה שוחרר גם טיזר קצר בטוויטר:

בכל אופן, תעלה מתי שתעלה, בקשה אחת מאיתנו כלפי המתרגמים המקומיים: אל תקראו לה "נשורת". בבקשה.