Worms Rumble – התולעים חוזרות והן ממש לא מה שזכרתם

Worms Rumble הוא המשחק החדש בסדרת Worms. הסדרה הפופולרית שהחלה את דרכה ב-1995 היא פרנצ'ייז ותיק שליווה גיימרים רבים במהלך חייהם. בין אם בדיסק "100 משחקים" או בשיעורי מחשבים חופשיים בבית ספר – אין אחד שלא מכיר את התולעים המצחיקות שמשמידות אחת את השניה בנשקים הרסניים וקומיים כמו כבשה מעופפת או רימון קדוש.

המשחק האחרון בסדרה יצא ב-2016. אחרי מספר spin offs ומשחקי מובייל שלא חידשו יותר מדי, היום הוכרז במפתיע משחק חדש בסדרה בגירסה הכי 2020 שלו שיכולנו לקבל – באטל רויאל.

Worms Rumble יכלול מספר מצבי משחק: Last Worm Standing, באטל רויאל ביחידים, Last Squad Standing, באטל רויאל לקבוצות, ומצב Deathmatch.

השינוי המהותי ביותר במשחק הוא שלראשונה הקרב יערך בזמן אמת ולא בתורות, מה שדרש מצוות הפיתוח עבודת איזון ומחשבה חדשה לגמרי.

לתולעים יהיה מד סיבולת שישמש לקפיצות, גילגולים והתחמקויות- ויתחדש רק כשתעמדו במקום או תתקדמו לאט. הקרבות יכללו כ-32 משתתפים, ומעריצי הסדרה ישמחו לשמוע שנשקים קלאסיים יחזרו למשחק בנוסף לנשקים חדשים לגמרי.

המשחק אף יכלול מערכת קסטומיזציה שתאפשר לכם להשיג תלבושות וחפצים קוסמטיים לתולעת שלכם. אכן התקדמות מהמשחק הראשון שבו כל תולעת הייתה פשוט קו ורוד.

Worms Rumble צפוי לצאת עד סוף השנה למחשב האישי,PlayStation 4 ול-PlayStation 5, ותוכלו לעקוב אחריו ב-Steam.