בשבוע שעבר חברת המשחקים Naughty Dog שחררה הצהרה לפיה המשחק המצופה The Last of Us Part II שהיה אמור לצאת בחודש הבא, נדחה עד להודעה חדשה, ובכך אכזבה מיליוני מעריצים שחיכו למשחק ההמשך.

היום המפיצה Sony Interactive Entertainment הודיעה כי שחקנים שהזמינו את הגרסה הרגילה או את גרסת ה-Deluxe, דרך החנות הדיגיטלית יקבלו החזר מלא על הקנייה. בנוסף לכך, שחקנים שהזמינו את המשחק Iron Man VR שאמור היה גם הוא לצאת בחודש הבא, יקבלו החזר מלא באופן אוטומטי, ולא יצטרכו לפנות לתמיכה של Sony.

הגרסאות הדיגיטליות של שני המשחקים, The Last of Us Part II ו-Iron Man VR, ירדו מהחנות הדיגיטלית של PlayStation, מה שאומר שלא ניתן לרכוש אותם מחדש. עם זאת, עדיין ניתן לקנות מספר אוואטרים עם פניהם של גיבורי המשחק, כולל פניה של גיבורת המשחק אלי, וכמו כן, גם ערכת נושא של המשחק ל-PlayStation 4.

כזכור, The Last of Us Part II יתמקד בדמותה של אלי, ובחייה כמה שנים לאחר אירועי המשחק הראשון, כאשר היא נמצאת בכפר באיזור מושלג עם מספר שורדים נוספים. לפי הטריילר, נראה שגם ג'ואל יהווה חלק משמעותי במשחק מבחינה עלילתית, גם אם לא נזכה לשחק אותו. כמו המשחק הקודם, נראה שגם המשחק הזה יתמקד בהתגנבות והריגה מאחור אך גם בקרב יריות פנים מול פנים.

Iron Man VR הוא משחק שבו תיכנסו לחליפתו של הגיבור האהוב של Marvel ותוכלו להילחם בדרואידים שתוקפים את מטוסו של טוני סטארק. מהטריילר ניתן לראות שבמשחק יש אפשרות לעוף ולירות לייזרים דרך החליפה של Iron Man. זה המשחק השני שבו Sony ו-Marvel משתפים פעולה, כזכור המשחק הראשון היה Marvel's Spider-Man שיצא בשנת 2018 ונחשב כאחד ממשחקי השנה שלנו.

בראיון ל- Playstation Blog, מנהל חברת Naughty dog ניל דורקמן (Neil Druckmann) אמר כי הוא מאוכזב מכך שהמשחק נדחה, לא פחות מהמעריצים. "כשעובדים על משהו כל כך הרבה זמן, ולא ניתן לחכות עד שאנשים יקנו אותו, עצירת התקדמות המשחק זה קשה". לצערנו, אין כרגע תאריך יציאה מחודש למשחק, ונראה שנצטרך לחכות הרבה זמן עד שנוכל לשחק את The Last of Us Part II ו-Iron Man VR.