המשחק Ghost of Tsushima נמצא כבר זמן ארוך ברשימת ההמתנה שלי, ואני גומע כל פרט מידע חדש שמפורסם עליו בשקיקה. היום יצא טריילר סיפור חדש שחושף טפח נוסף של עלילה, מראה עוד טיפה משחקיות ואף מכריז רשמית על תאריך היציאה.

אם עקבתם עד כה אחרי הפרסומים, המשחק מגולל את סיפורו של ג'ין סאקאי (Jin Sakai), לוחם סמוראי שנטש את הכבוד שבא עם התפקיד כדי לצאת למסע נקמה. הטריילר החדש מציג את ג'ין ואת האנשים הסובבים אותו עם רמיזות קלות לדרך בה הוא בחר.

בתחילת הטריילר אנחנו רואים את ג'ין כנער צעיר שמתאמן בלחימה בקטאנה תחת מבטו של דודו שימורה (Shimura), הלורד של טסושימה, המחנך אותו להיות סמוראי מכובד. בהמשך הטריילר, כאשר הקרב על החוף צרוב במוחו של ג'ין והוא פונה לדרכים אפלות של נקמה, אנו רואים את הדאגה של שימורה והטלת הספק בדרך בה אחיינו האהוב בוחר לפסוע.

הדמות השניה עליה מתעכב הטריילר היא מושא זעמו של ג'ין; בכתבה הקודמת על Ghost of Tsushima לא הצלחתי להבין את השם ששואג ג'ין מתוך זעם ותסכול, אך עכשיו השם ברור עד מאוד. אויב נפשו של הרוח שלנו הוא לא אחר מאשר קוטאן ח'אן (Khotun Khan), מנהיג הפלישה המונגולית שמנסה להשמיד את הסמוראים, ערמומי, תככן ובשום פנים ואופן אסור לזלזל בו.

Ghost of Tsushima
Jin, the Ghost of Tsushima

מסתמן ששנים לאחר האימונים עם שימורה, ג'ין נלחם נגד הפלישה המונגולית בקרב על החוף. הוא אף היה שבוי זמנית תחת הח'אן, שניסה לשכנע את ג'ין לגרום לאנשיו לשרת את הח'אן, אך נדחה בסירוב עיקש. לא ידוע כיצד ג'ין נמלט, אך עוד בעודו בשבי שמו כרוח של טסושימה כבר הלך לפניו.

הטריילר החדש של Ghost of Tsushima ממשיך להראות לנו נופים יפהפיים, שבבי משחקיות כגון התנקשות דרך דלתות ושימוש בוו אחיזה לתנועה מהירה ממקום למקום ופס-קול אפי ומדהים. יהיה מעניין מאוד לשחק ולנסות את כל המכניקות השונות שנצפו עד כה, להרגיש איך זה להיות רוח.

הטריילר לא היה הדבר האחרון שנחשף היום לגבי המשחק; ראשית, בהזמנה מוקדמת של כל מהדורה שהיא של המשחק תקבלו אוואטר של ג'ין, ערכת נושא דינמית ומיני פס-קול, עם מיטב השירים מהמשחק. שנית, אם אתם אספנים תוכלו לבחור מבין שלוש מהדורות, אחת דיגיטלית ושתיים פיזיות.

Ghost of Tsushima

במהדורת הדלוקס הדיגיטלית (Digital Deluxe Edition) תקבלו כמובן עותק דיגיטלי של המשחק, יחד עם סט "הגיבור של טסושימה" הכולל סוס, אוכף, מסיכה, חרב ושריון עבור ג'ין. בנוסף, תקבלו גם שני חפצים שישמשו אתכם במשחק, קמע החסד של האצ'ימאן ונקודת יכולת, וגם ערכת נושא דינאמית. זה לא הכל, כי בנוסף לכל אלה תקבלו גם מיני ספר אומנות שאויר על ידי חברת הקומיקס Dark Horse ואת פרשנות המפיק, שידבר על ההיסטוריה הסובבת את המשחק ועל ההשפעה שלה על תוכנו.

המהדורה המיוחדת (Special Edition) כוללת עותק של המשחק, סטילבוק מעוצב וואוצ'ר שיקנה לכם מסיכה וחרב מסט "הגיבור של טסושימה", כמו גם קמע החסד של האצ'ימאן, נקודת יכולת, ספר האומנות ופרשנות המפיק.

המהדורה האחרונה הינה, כמובן, מהדורת האספנים (Collector's Edition) של המשחק, בה מעבר לכל הנזכר לעיל תקבלו גם רפליקה של מסיכה, דגל מלחמה באורך של כ-1.36 מטר, מפת העולם מודפסת ובד עטיפה מסורתי. כמו כן, במקום ספר האומנות הדיגיטלי, תקבלו עותק קשיח בעל 48 עמודים.

על פי הטריילר, נזכה לראות את Ghost of Tsushima כבר ב-26 ביוני 2020, והוא יהיה זמין בלעדית על PlayStation 4. אני לא יודע מה אתכם, אני כבר מתרגש.