כפי שוודאי שמתם לב, המשחק Animal Crossing: New Horizons אוטוטו יוצא, ולצידו עוד עולם שלם של מוצרים הממותגים על שמו, כגון סט שלם עבור Nintendo Switch, עליו אדבר אחרי שאסביר לכם על מה המהומה.

למי שלא מכיר את סדרת המשחקים, מדובר בסדרה די ותיקה של Nintendo שיצאה לראשונה בשנת 2001, ומונה (עוד מעט) חמישה משחקים ראשיים ושלושה משחקי ספין-אוף. המשחקים הם בסגנון סימולטור חברתי, בו השחקן הוא אדם שגר בכפר המאוכלס בחיות עם מאפיינים אנושיים.

במשחקים ישנן מגוון פעילויות כגון תפיסת חרקים, דיג ופיתוח של הכפר, כמו גם יצירת קשר עם תושבי הכפר. מעבר הזמן בעולם המשחקים מסתמך על שעון הקונסולה, כך שמכניקת המשחק מסתמכת על מעבר זמן אמיתי, גם בזמן שהמשחק כבוי, וכן אירועים כגון חגים מתרחשים בזמן אמת.

המשחקים מצליחים מאוד, ואחת הראיות לכך נמצאת בעובדה שדמויות מהמשחק עשו את דרכם לסדרת משחקי סמאש. במשחק Super Smash Bros Brawl הייתה מפה מהמשחקים, ובשני המשחקים האחרונים בסדרה, כלומר גירסת ה-3DS והמשחק Super Smash Bros Ultimate ניתן לבחור את דמויות הכפריים (Villagers, בשני המשחקים) ואת איזבל (רק במשחק האחרון) כדמויות שחיקות. הן הדמויות שאני הכי שונא לשחק מולן, אגב.

המשחק Animal Crossing: New Horizons מתחיל באי נטוש, בו תתחילו לבד עם אוהל פשוט ותתחילו לפתח את האי. הרבה דברים ניתנים לשינוי וקסטומיזציה כגון הבית שלכם, מראה הדמות שלכם ובעצם כל שטח האי, אותם תוכלו לעצב בעזרת מגוון גדול של אפשרויות.

איסוף חפצים ומשאבים יאפשר לכם ליצור דברים עבור האי שלכם, החל מכלי עבודה ועד לריהוט (שאותו תוכלו לפזר גם על האי עצמו). מערכת היצירה ענפה ביותר ומאפשרת לכם לעצב את האי כרצונכם עם אפשרויות אינסופיות.

בנוסף, אתם ממש לא לבד! מעבר לדמויות המחשב החמודות במשחק, תוכלו לשחק עם חברים על אותו האי, עד 4 באותה קונסולה ועד 8 דרך הרשת. אז כן – לא רק סימולטור חברתי מול מחשב, אלא גם אינטרקציה אמיתית עם אנשים אמיתיים.

לכבוד יציאת Animal Crossing: New Horizons חברת Nintendo מוציאה ערכת Switch חדשה בתמה של המשחק, הכוללת את הג'ויקונים, הדוק וגב הקונסולה בעיצוב ייחודי. לפי המידע, תהיינה שתי גרסאות לחבילה, כאשר אחת מהן תכלול גם קוד להורדה דיגיטלית של המשחק בנוסף לקונסולה המעוצבת. כמו כן, תוכלו באותו זמן לרכוש גם סט של קייס מעוצב בסגנון המשחק ומגיני מסך באותו זמן.

זה לא מפתיע שהמשחק החדש מקבל גירסת Switch מעוצבת לכבוד יציאתו, שכן גם המשחק הקודם בסדרה, Animal Crossing: New Leaf קיבל ערכות מעוצבות לקונסולות הדור הקודם, כולל New Nintendo 2DS ו- New Nintendo 3DS.

המשחק Animal Crossing: New Horizons יוצא ל- Nintendo Switch בתאריך 20 למרץ 2020, ואת הגרסה המעוצבת לקונסולה תוכלו לקנות כבר שבוע קודם לכן, ב-13 למרץ 2020.