Home IOS

Pokemon Press Conference 2019 – נחשפו משחק חדש לטלפון, משחק חדש לסוויץ', ועוד

Pokemon Masters

בלילה האחרון, התקיימה מסיבת עיתונאים שנתית של חברת Pokemon בטוקיו. במהלך מסיבת העיתונאים הוכרזו שלושה משחקים חדשים, ואפליקציה שימושית שתתלווה למשחקים קיימים.

בעוד שלא קיבלנו חדשות על שני המשחקים שכבר בדרך ל-Switch, הלא הם Pokemon Sword and Shield, קיבלנו כבר הודעה על אירוע חשיפה נוסף אשר בו נזכה לעוד פרטים, ואורכו כרבע שעה, אשר יתקיים בשבוע הבא ב-5.6.

פיקאצ'ו הבלש מכה שנית

לאלו מכם שלא מכירים, Detective Pikachu אשר עלה לאקרנים לפני מספר שבועות, מבוסס למעשה על משחק באותו השם אשר יצא ל-3DS. המשחק הוא משחק הרפתקאות מבוסס על Point and Click ופתרון חידות, והסתיים באופן מותח (ושונה מהסרט).

המשחק יקבל משחק המשך בעל שם לא ידוע, אשר עתיד לצאת ל-Switch, ולסגור את עלילת המשחק, אשר כאמור, שונה מעלילת הסרט. בשלב זה עוד לא ידוע אם המשחק המקורי אף הוא יצא ל-Switch.

המשחק הבא בסדרת Pokemon Detective Pikachu עתיד לצאת ל-Switch, עם פרטים נוספים אשר יחשפו בעתיד.

לכל פוקימון יש בית

מנהל התוכן של פוקימון והמפיק של חלק נכבד מהמשחקים, ג'וניצ'י מאסודה (Junichi Masuda), עלה להציג את אפליקציית Pokemon Home. אפליקציה זו היא אפליקציה אשר נותנת לשחקנים לאחסן את הפוקימונים שהם תפסו לאורך ההרפתקאות שלהם במקום אחד.

Pokemon Home צפויה להתקשר עם Pokemon Bank אשר מאפשר לשחקנים לייבא ולאחסן פוקימונים אשר הם תפסו ואמנו במשחקים קודמים, וכן עם Pokemon Go ו-Pokemon Let's Go Pikachu and Eevee. בנוסף האפליקציה תאפשר לקחת את הפוקימונים אשר שחקנים מייבאים (באופן חד כיווני), ולהביא אותם למשחקים הבאים, Pokemon Sword and Shield.

האפליקציה תאפשר לשחקנים גם להחליף פוקימונים מכל מקום בעולם, בין אם זה דרך הטלפון או דרך ה-Switch.

Pokemon Home צפוי לצאת ל-Switch, iOS ו-Android בתחילת 2020.

פוקימון בואו נלך לישון

בפינה הבאה בפרזנטציה, הוצגה מצגת אשר מסבירה על איך Pokemon Go עזר לעולם לגבש הרגלי הליכה טובים יותר. בהמשך לכך, חברת פוקימון מכוונת כעת להמשיך ולקדם אורח חיים בריא, הפעם דרך שינה. על כן קם לו המשחק Pokemon Sleep – משחק אשר מודד את הרגלי השינה שלכם, והופך אותם למשחק.

את Pokemon Sleep תפתח Select Button, אשר אחראית למשחק המובייל Magikarp Jump.

לצד Pokemon Sleep, חברת Nintendo עובדת על אביזר נייד חדש בשם Pokemon Go Plus+. האביזר ישמש כעזר במשחק Pokemon Go, אבל בנוסף לכך, ישמש כדי למדוד את הרגלי השינה ולשלוח אותם לטלפון שלכם, בשביל Pokemon Sleep.

מנכ"ל פוקימון המשיך והסביר שנעשה שיתוף פעולה גם עם Niantic, החברה מאחורי Pokemon Go, כדי למצוא דרכים חדשות לשלב שינה גם במשחק Pokemon Go. לכבוד כך, Pokemon Go מארח אירוע זמני בו הפוקימון הישנוני Snorlax יהיה נפוץ במיוחד לתפיסה.

לתפוס את כל המאמנים

ההכרזה המעניינת ביותר בפרזנטציה היתה כנראה הכרזה על משחק מובייל חדש מבית DeNA, אשר אחראים למספר משחקי מובייל של Nintendo, ביניהם Fire Emblem Heroes. המשחק Pokemon Masters יהיה זמין ל-iOS ו-Android ויאפשר לשחקנים להצטוות לצד מאמנים מהמשחקים וחבריהם הפוקימונים, ולהלחם מול צוותים יריבים בקרבות של 3 נגד 3.

הפרזנטציה הציגה דמו קצרצר אשר מראה את מערכת הקרב של המשחק, אשר מזכירה במקצת את מערכת הקרב של המשחקים הראשיים בסדרה (אך פשוטה יותר). בנוסף, ראינו כמות נכבדת של דמויות, ביניהן: Red, Blue, Brock, Misty, Lance, Cynthia, Rosa, Diantha, Steven, ואפילו Ace Trainers ממשחקים שונים.

לפי אלה, נראה כי מדובר במשחק אשר יזכיר מאוד את Fire Emblem Heroes, אשר היה מוצלח מאוד, ולכן יש בהחלט למה לצפות.

חדשות נוספות לגבי Pokemon Masters הובטחו להגיע בחודש הבא, והמשחק עתיד לצאת השנה לסמארטפונים.

בפרזנטציה הוצגו גם נושאים אחרים, כדוגמת הצלחת הסרט Detective Pikachu, פתיחת מרכזי פוקימונים נוספים ביפן, והשקה של ליין חולצות פוקימון בנושא כל אחד מ-151 הפוקימונים המקוריים.

נזכיר שוב שחדשות נוספות לגבי Pokemon Sword and Shield יהיו זמינות ב-5.6 בפרזנטציית וידאו מיוחדת באורך רבע שעה.