The Elder Scrolls Blades הוא הכותר החדש בסדרת משחקי התפקידים הפופולרית The Elder Scrolls, והוא מגיע לפלטפורמה היחידה שבינתיים Skyrim לא הגיע אליה – פלאפונים.

היתה לנו את ההזדמנות לשחק קטע קצר של חקירת מבוך בדמו של המשחק. וזה גרם לנו לתהות האם כדאי להתחיל לחסוך לפלאפון חדש. אולי אפילו ל-iPhone החדש, כי נראה שהוא מריץ את Blades באופן חלק, כמו שאפשר לראות בוידאו למטה.

במשחק אנו משחקים בתור חבר בחבורת הלוחמים המובחרת הידועים בשם ה-Blades. כאשר סדרה לא צפויה של אירועים גוררת להדחה של הדמות שלנו מהמשמר, והיא מגורשת לארץ מולדתה רק כדי לגלות שהעיר שבה גדלה הוחרבה לחלוטין.

במהלך המשחק, אנו נוכל לפתח את הדמות כמו שאפשר לצפות מכותר של הסדרה. לצערינו, בדמו לא היה ניתן לראות איך זה יקרה בדיוק, והוא היה מוגבל רק לחקירת מבוך וקרבות נגד היצורים האל-מתים שחיים בו.

למרות שהמשחק משוחק מגוף מראשון, כרגיל לסדרה, מערכת הקרב מרגישה מאוד שונה, וקרבות נגד אויבים מתבצעים אחד על אחד. כאשר יש יותר מיריב אחד באזור, הם ילחמו נגדכם בתורות.

Elder Scrolls Blades combat

במהלך הקרבות תוכלו ללחוץ על המסך בשביל להשתמש במגן על מנת (כמובן) להגן מפני מתקפות, להחזיק את האצבע במרכז המסך, מה שיגרום לכם להתקיף את האויב עם נשק או להשתמש ביכולת או קסם על ידי לחיצה על האייקון המתאים בתחתית המסך. אפשר גם לעשות קומבואים על ידי ביצוע מספר מתקפות עם הנשק אחד אחרי השני, וגם להעניש את היריב על ידי התקפה עם המגן.

אחרי שתביסו אויבים, תוכלו ללכת ולאסוף את כל השלל שהם השאירו מאחוריהם. בדמו קיבלנו סוגים שונים של מטבעות, אבל לא ראינו איפה ניתן להשקיע אותן.

כפי שזה נראה, אנחנו יכולים לצפות שהמשחק המלא יכיל קמפיין מושקע לשחקן יחיד עם אפשרות לפתח את הדמות מבחינת יכולות וציוד. בנוסף נוכל ליצור ולנהל עיר משלנו, ולהילחם בקרבות און-ליין נגד שחקנים אחרים בזירה שבעיר.

Elder Scrolls Blades

Blades נראה מאוד מרשים יחסית לכותר עבור פלאפונים, אבל צריך עוד קצת עבודה אם הוא רוצה להתחרות נגד משחקי תפקידים שיש היום על המחשב והקונסולות. המפתחת Bethesda מעוניינת לשחרר את המשחק על המחשב, קונסולות ואפילו סט VR בעתיד, ולתת את האופציה לשחק ביחד בין הפלטפורמות.

כרגע, The Elder Scrolls Blades צפוי לצאת בסתיו הקרוב על מכשירי אנדרואיד ו-iOS.