Red Dead Redemption 2 הוא אולי המשחק שהכי מצפים לו ב-2018. האם הוא עומד להרחיב אופקים ולהגיע גם למחשב האישי? מיד נראה את הרמזים בשטח.

MediaMarkt, אחת הקמעוניות הגדולות באירופה, שמה את גרסת ה-PC של המשחק ברשימה של משחקים שייצאו ב-2019 לרגע דל בלבד.

האתר ההולנדי TechTastic שם לב לרשימה לפני מספר ימים, והספיק לעשות צילום מסך. הרשימה ירדה מהרשת, כמובן, היות ו- Red Dead Redemption 2 לא באמת הוכרז באופן רשמי ל-PC.

האם זו טעות תמימה מצד החנות או סוד כמוס? יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני שאנחנו מחליטים אם זו הדלפה לגיטימית או סתם בלבול.

זה אפשרי שהקמעונאית יודעת משהו שאנחנו כצרכנים לא יודעים, אך מאידך גיסא, ייתכן שהם רק מתכוננים לתרחיש בו Rockstar מכריזים על יציאת RDR 2 ל-PC. אנחנו מעדיפים להיות אופטימיים במקרה זה.

Red Dead Redemption 2 on PC

ראשית, תאריך היציאה של Red Dead Redemption 2 ל-PC נרשם כ-31.12.2019. זה ככל הנראה משמש כשומר מקום אשר אומר שהמשחק יצא מתישהו ב-2019 (אם בכלל).

שנית, חברת Rockstar הרי הוציאו בסופו של דבר את GTA V למחשב, בעיקר על מנת לנצל את קהילת המולטיפלייר הגדולה של GTA Online. ל- RDR 2 יש גם מצב מולטיפלייר הנקרא Red Dead Online, כך שגירסת מחשב הגיונית ביותר.

בנוסף, יש רמזים אחרים שליקטנו לגבי פיתוח המשחק, כדוגמת הרזומה של אחד המתכנתים של Rockstar Games ב- LinkedIn בה RDR 2  רשום כמשחק ל-PC.

Red Dead Redemption 2 resume

הראיות מדברות בעד עצמן, וכל שופט יפסוק כי Red Dead Redemption 2 ייצא למחשב בעתיד, ואם כבר, אז אין סיבה שזה לא יקרה ב-2019, כשה-הייפ סביב המשחק עוד גדול.

בסופו של דבר, הניחוש שלנו הוא שנדע הרבה יותר לאחר היציאה של המשחק ל- PlayStation 4 ול- Xbox One ב26 באוקטובר, שזה ממש עוד כמה ימים.