חבילת ההרחבה Battle for Azeroth של משחק ה-MMORPG המוצלח World of Warcraft הוכרזה בחודש שעבר בתערוכת BlizzCon 2017, וכעת היא נכנסת לשלב הבטא. רוצים לזכות במפתח כדי להתנסות בה לפני כולם? קראו עד הסוף.

מבחינת עלילת המשחק, החבילה מתרחשת לאחר אירועי ההרחבה הקודמת – Legion, וכעת עם תחילתו של עימות חדש בין ה-Alliance לבין ה Horde, כאשר UnderCity נכבשה על ידי ה-Alliance מידי ה-Horde,  ו-Teldrassil נשרפה כליל לאחר מתקפה של האחרון, Kalimdor והממלכות המזרחיות תחת שליטת ה-Alliance.  כעת, שני הצדדים חוצים את הים, אל עבר האיים של Kul Tiras ו-Zandalar כדי לגייס בני ברית חדשים על מנת לנצח במלחמה העקובה מדם. Kul Tiras היא ממלכה של בני-אדם, ותהיה מקום ההתחלה של ההרחבה עבור דמויות המשתייכות ל-Alliance. מנגד, Zandalar, ממלכת הטרולים תהיה נקודת הפתיחה עבור דמויות המזוהות עם ה-Horde. כמובן שבהמשך כל שחקן יוכל להגיע לממלכה השנייה, ללא קשר לשייכות שלו.

מבחינת המשחקיות, ההגבלה על רמת הדמויות תעלה מ-110 רמות כרגע ל120. בנוסף ההרחבה תכלול עשרה מבוכים, Raid העונה לשם Uldir שיהיה זמין כבר מרגע השקת ההרחבה. בנוסף ההרחבה תכלול 6 גזעים חדשים אותם השחקנים יוכלו לגייס להילחם לצידם(3 לכל ברית) על ידי השלמות קווסטים. כמובן, שעם כניסתם של 6 גזעים אלו למשחק, השחקנים יוכלו ליצור דמויות חדשות המתבססות על גזעים אלו: Void Elves, Lightforged Draenei, Dark Iron Dwarves שיהיו זמינים עבור ה-Alliance, ועבור ה-Horde ניתן יהיה לגייס ולשחק כ-Highmountain Tauren, Nightborne, Zandalari.

חבילת ההרחבה החדשה תגדיל גם את מספר הדמויות הנתון בכל שרת מ12 ל18, וגם את כמות החפצים שהשחקן יכול לשאת איתו בכל רגע נתון, דבר שלא השתנה מאז יציאת המשחק ב-2006. ההתנייה היחידה לקבלת הגדלה זו – התקנת ה-Authenticator של Blizzard והפעלתו על ידי השחקן. בנוסף תבוצע הפחתה של כל רמות החפצים שברשות השחקנים מ-1000 ל330. כמו כן, חבילת ההרחבה תביא עימה מצב PvE חדש העונה לשם Warfront – מצב המאפשר ל20 שחקנים לשחק יחדיו נגד דמויות הנשלטות על ידי המחשב מהפלג השני. כמו כן, יהיה שינוי בחוקים של מצב ה-PvP: כעת שחקנים יוכלו לבחור האם לפתוח את מצב ה-PvP בזמן שהם מסתובבים באזורים השונים במצב העולם הפתוחם של המשחק. במידה ויעשו זאת, השחקנים האמיצים יקבלו תגמול נוסף על כך.

וכעת, להפתעה: 20 מכם יוכלו לזכות במפתחות לגרסאת הבטא של חבילת ההרחבה החדשה. איך זוכים?

  1. נכנסים לעמוד הפייסבוק שלנו GamersPack Israel ועושים לנו Like.
  2. מוצאים את הפוסט של הכתבה ועושים Like & Share לפוסט.
  3. משתפים אותנו בתצלום מסך של האיזור האהוב עליכם או היפה בעיניכם ביותר במשחק, או של הדמות האהובה ביותר שלכם ומספרים לנו על התמונה.
  4. 15 התגובות שירשימו או יצחיקו אותנו הכי הרבה – יזכו את כותב התגובה במפתח לבטא!