לחובבי ה-jrpg מבינכם יש כבר למה לצפות לשנה הבאה מבחינת משחקים, לאחר שהיתה לנו שנה מצוינת עם משחקים כמו פרסונה 5 ו-Nier Automata, עם הכרזות לתאריכי יציאה לשני משחקים חדשים בז'אנר.

המשחק הראשון הוא Radiant Historia: Perfect Chronology לקונסולת ה-Nintendo 3DS שהוא למעשה שחרור מחדש של הקלאסיקה Radiant Historia שיצא ל-DS המקורי. במשחק משחקים בתור סוכן של ממלכה בעולם פנטזיה המגלה ספר הנותן לו יכולת לחזור חזרה בזמן. במהלך המשחק השחקן יצטרך להשתמש ביכולת זו בשביל לחקור מה גורם לבעיות בממלכה שלו תוך כדי שהוא עוקב אחרי שני "צירי" זמן ראשיים שבהם הוא פוגש דמויות שונות ונמצא בצדדים שונים בקונפליקט המתחולל בעולם. אני אישית ממליץ על המשחק המקורי שהוא בעל סיפור טוב ומערכת קרב כיפית. המשחק החדש מגיע עם גרפיקה מעודכנת, פסקול רחב יותר ותוספת לסיפור בצורת קו זמן שלישי למי שכבר שיחק ומרגיש נוסטלגי. המשחק יצא ב-13 לפברואר בארה"ב וב-16 לפברואר באירופה בשנה הבאה.

המשחק השני הוא Atelier Lydie & Suelle, הכותר האחרון בטרילוגיית "המסתורין" של חברת Gust. במשחק משחקים בתור תאומות שעוסקות באלכימיה ביחד עם אביהן בעיירה. התאומות מגלות ציורים מסתוריים שדרכם הן יכולות לבקר בעולמות פנטסטיים כאשר יש קשר לא נודע בין הציורים לאימן שמתה לפני אירועיי המשחק. תוך כדי המשחק גם נפגוש דמויות מהמשחקים הקודמים בטרילוגיה. המשחקים בסדרה הם תמיד בקצב נינוח ומאפשרים לשחקנים איזון בין מערכת עמוקה ליצירת חפצים וקרבות שדורשים הכנה מראש. המשחק יצא ב-30 למרץ בשנה הקרובה לקונסולות Playstation 4, Nintendo Switch ולמחשב דרך Steam.