Wii U, איזו קונסולה מסכנה. משחקים רבים עוזבים את הקונסולה הזו, עכשיו כשהNintendo Switch שוחררה לקהל הרחב. במיוחד משחקי אינדי, שכן במקום להישאר על הקונסולה שננטשת ע"י כולם, או לפצל את הפיתוח לעוד קונסולה, פרויקטים רבים בסביבת האינדי מעדיפים פשוט להעביר את הפיתוח לקונסולה החדשה דנדשה של נינטנדו. קודם Yooka Laylee, ועכשיו Bloodstained: Ritual of the Night

קוג'י איגאראשי, הידוע בכינוי Iga, הודיע בעדכון הקיקסטארטר האחרון כי הפיתוח על גרסת סוויץ' לBloodstained, ממשיכו הרוחני של סדרת Castlevania הקלאסית וסנסציית הקיקסטארטר שגייסה 5.5 מיליון דולר בזמנו, החל, אך Inty Creates, המפתחת של המשחק, הפסיקה לעבוד על גרסת הWii U. אנשים ששמו כסף בפרויקט יוכלו לשנות את בחירתם, או לבקש החזר אם הם ביקשו את המשחק לקונסולה היוצאת.

"במהלך פרויקט הקיקסטארטר הWii U הייתה בשיא הפופולאריות שלה, אך המצב השתנה דראסטית אחרי השחרור של הסוויץ'", כך אומר Iga בעדכון. "השינוי הוביל לקושי בקבלת התמיכה הדרושה מיוצרת החומרה, מה שגרם לנו להפסיק את העבודה על הWii U ולעבוד על הסוויץ' במקום".

פרויקטים רבים בקיקסטארטר נתקלים בבעיה מסוג זה. פיתוח משחקים, במיוחד כאלה שמקבלים את המימון שלהם מהציבור הרחב, לוקח זמן רב. הפתעות קורות, דברים בלתי צפויים מתרחשים והפיתוח מתעכב. bloodstained היה אמור לצאת בתחילת השנה הזו אך הוא יראה אור רק בשנה הבאה, Yooka Laylee היה אמור לצאת בשנה שעברה, וכולנו זוכרים את Mighty No. 9. בזמן הזה עולם המשחקים עלול להשתנות מקצה לקצה. דמויות מפתח מחליפות צד, אנשים מתים, וקונסולות חדשות מחליפות את הישנות. מפתחי משחקים לפעמים חייבים להקריב תוכן או פלאטפורמות מסוימות כדי להישאר רלוונטים. אני משתדל להיות סבלני ולשמוח שהם מקדישים כדי לללטש את חווית Symphony of the Night שאנשים כה רוצים לחוות שוב.

לבעלי הWii U המאוכזבים, אני משתתף בצערכם ומקווה שתוכלו לשחק במשחק על קונסולה אחרת. אם אין לכם PS4, Xbox One, PS Vita, Switch או מחשב משחקים סביר, כדאי שתבררו בעדכון האחרון האם מגיע לכם החזר כספי. כדאי שתמהרו, שכן ההחזר יינתן לכל זכאי שיגיש בקשת החזר עד ה20 באפריל.