הבוקר השקים לו עם טריילר חדש של נינטנדו למשחק פוקימון: שמש וירח. הפעם עלו על הפרק – התפתחויות של הפוקימונים ההתחלתיים, מצבי משחק ופיצ'רים חדשים מגניבים, והכרזה על דמו של המשחק!

נתחיל במעניין מכל – הדמו. אלו מכם שחדשים לסדרת המשחקים ובבעלותם Nintendo 3DS יכולים כבר עכשיו להתנסות בדמו של הכותרים הקודמים בסדרה, אך ב-18.10 נוכל כולנו לשחק בדמו של המשחקים החדשים. בדמו נזכה להסתובב בחלק מהאיים במשחק יחד עם Greninja ייחודי אשר מסוגל להפוך ל- Ash Greninja, הגרסא המקבילה למגה-התפתחות שלו. השחקנים אשר שיחקו בדמו יוכלו לצרף אותו לכוחותיהם במשחקים החדשים ברגע שהם יצאו.

עוד בטריילר הוצגו התפתחויות של ההתחלתיים החדשים: Rowlet, פוקימון הינשוף מסוג דשא/מעופף, יתפתח ל-Dartix. פוקימון המים Popplio יהפוך ל-Brionne, ופוקימון חתול האש, Litten, יתפתח ל-Torracat, חתול חמום מזג עם כדור רותח תלוי מהקולר שלו.

בהמשך הטריילר הוצג גם אזור במשחק הנקרא Festival Plaza, בו ניתן לשחק משחקונים ולזכות בנקודות, בהן ניתן לקנות חפצים ושיפורים לפוקימונים. הוצג מקום בשם Poké Pelago, אשר יאפשר לפוקימונים הממתינים בקופסאות לשחק משחקים ולהשיג עבורכם חפצים נדירים. לבסוף הטריילר הציג את שובן של ה-Mega Evolutions, בשימוש עם ה-Z-Ring, אשר גם מאפשרת לשימוש ב-Z-Moves.

לנו נראה שבהחלט יש למה לצפות! צפו לביקורת מלאה כשהמשחק יוצא ב-18 לנובמבר!

ash-greninja

festival

pelago