Red Dead Redemption 2, משחק ההמשך המצופה למשחק המעולה Red Dead Redemption, יתרחש כרונולוגית לפני המשחק המקורי. הוא גם יתרחש באזור חדש ללגמרי, או ליתר דיוק מזרחה מהמפה המקורית; במידה ואתם בוחרים להאמין לדליפת המידע האחרונה.

הידיעה פורסמה לראשונה בNeoGAF אך מאז היא הוסרה, המפה אושרה כאותנטית על ידי מקור עצמאי. "זהו הכיוון האחרון של העיצוב של המפה", אמר המקור לTechradar.

אותו מקור גם אישר כי Red Dead Redemption 2 יתרחש לפני Red Dead Redemption.

Red-Dead-sequel-map-leak

אם תסתכלו היטב על המפה, תוכלו לראות את העץ הגבוה, המישורים הרחבים ואת אגם המתכת השטוח בצד השמאלי התחתון של המפה. שלושת האיזורים הללו הופיעו במשחק הממקורי, Red Dead Redemption, בחלק הימני העליון של המפה. זה מרמז לנו שמהשחק החדש יתרחש בצפון-מזרח ביחס למפה של המשחק הראשון.

נקודה מעניינת נוספת היא שהעיר New Bordeaux, נראית באיזור התחתון, ומסומנת בירוק. תחזיקו חזק, New Bordeaux היא עיר דמיונית בה מתרחשים האירועים מהמשחק Mafia 3 אשר משווק על ידי Take-Two אשר מחזיקים בזכויות השיווק של Red Dead Redemption. האם ייתכן ששני המשחקים ישולבו בצורה זו או אחרת?

אם נמשיך לסרוק את המפה קצת יותר לעומק, אנו נוכל לראות סוגים שונים של פני שטח, מדבריות וביצות ועד להרים מושלגים. ישנם גם לא מעט איים, אז יכול להיות שנוכל להשיט סירה בשלב זה או אחר של המשחק.

אמנם Red Dead Redemption 2 עוד לא הוכרז רשמית, כך שכל הידיעה יכולה להתברר כהשערות והשמועות יתבדרו בהמשך. למרות זאת, אנו כן יודעים כי Red Dead Redemption מלכתחילה לא היה אמור להיות רק משחק בודד, אלא חלק מסדרת משחקים שלמה, אז משחק המשך שמתרחש דווקא מוקדם יותר הוא הגיוני.

מה אתם חושבים? הייתם רוצים לראות משחק הממשיך את אירועי המשחק הראשון או שאתם דווקא מרוצים מההחלטה ליצור משחק שמתרחש לפני עלילת Red Dead Redemption? האם אתם מקווים להיכנס שוב לנעליו של ג'ון מרסטון (John Marston) או שהייתם רוצים לראות גיבור חדש? ספרו לנו בתגובות למטה.