חווית ה Everest VR מבית היוצר של Solfar Studios היא חוויה מדהימה ועוצרת נשימה. צוות GamersPack זכה לחוות את המשחק מאחורי דלתיים סגורות  בכדי לבחון את סימולטור ההר על הVive של Valve וHTC. הסימולטור, אשר הודגם על מעבד Titan X העצמתי, מציג את קנה המידה העצום של ההר בשלל דרכים.

התעופה העליונה של הנוף המדהים של הר האוורסט, נותנת לשחקנים חשיפה ראשונית של הדרך עליה להר עצמו. החוויה הופחת להיות יותר אינטימית כאשר השחקן עובר גשר רעוע מעבר לתהום. משקפת הVR בשילוב עם מערכת סראונד לגיימינג, יוצרת חוויה שתגרום לכם לעצור במקום כשתשמעו את הקרח הנסדק בעודכם מסתכלים לתהום האפלה.

כמה שהנתונים היו מרשימים, היתרון בשימוש בHTC Vive (נהגה כמו המילה חמש באנגלית), הוא השימוש בטכנולוגיית מיפוי בלייזר בכדי ליצור סביבה בטוחה בשביל השחקן להסתובב בה. אם אתם מגיעים קרוב מדי לקיר או יוצאים מטווח הקליטה של המכשיר, תופיע רשת נאון לפניכם אשר תסמן לכם לעצור. העיצוב של הרשת עדין מאוד כך שהוא ינחה את המשתמש לעצור אך לא ישבור את האשליה.

המפתחים בSolfar Studios הצליחו להביא חלק מגדולי המוחות בעולם הגיימינג והסרטים בכדי ליצור חוויה של עולם אמתי ועוצר נשימה, וכל זאת בתוך מנוע Unreal 4. בכדי ליצור את הסימולטור הפוטוראליסטי הזה השתמשו באינפורמציה גאוגרפית באיכות גבוהה אשר צולמה ב360 מעלות מההר עצמו.

המפתחים בSolfar אמרו לנו כי הם עדיין עובדים על הסימולטור, והם עובדים על כך יחד עם Nvidia. בעזרת תוכנת הGameWorks VR, המפתחים עובדים על כך שמחשבים המוכנים כיום לכניסה של מציאות מדומה יוכלו לקבל את החוויה המלאה בדיוק כמו המחשבים המפלצתיים בשוק. התוצאה הסופית כמובן זה סימלטור ראליסטי בגודל של כל הר האוורסט מהבסיס ועד לפסגה.