משחקי 2K ו-Firaxis חשפו לאוויר העולם את XCOM 2, משחק ההמשך לכותר הטקטיקה מבוסס התורות מ-2012. מלבד הטריילר, החברה חשפה פרטים נוספים רבים על המשחק. שווה קריאה.

סיפורו של XCOM 2 מציב את השחקן בתפקיד כח פלישה בכדור הארץ – בני האדם. כאשר אבדה כל תקווה ועצם המבנה הגנטי של האנושות עובר שינויים, חייב הכח הצבאי הסודי XCOM להשאר בתנועה מתמדת בכדי לשרוד. 20 שנים בעתיד, העלילה לוקחת מקום בעולם בו מלחמה עם גזע חייזרים השמידה את ההתנגדות האנושית, ובכך החלה היטמעותם בחיי היום-יום שלנו.

בעוד הם רואים עצמם כ"משחררים", החייזרים הפשיטו את בני האדם מכל כוחם והחלו ביוזמת תעמולה עולמית שגרמה לרוב האנושות לציית. השלב הבא בנסיונם לשלוט במין בלתי ניתן לשליטה כזה, היה לשנות את הדי.אנ.איי של הגזע האנושי.

מכיוון שעלייתם של כוחות חייזרים שמו קץ למלחמה, פרוייקט XCOM היה חייב לרדת למחתרת. כשנשכחו ברובם, החלל שהותירו מולא על ידי תאגיד אדוונט. כפי שראינו בטיזר מהחשיפה הקודמת, התאגיד שיטה בבני העולם ושכנע אותם לוותר על חירותם בעבור הסיכוי לחיים ארוכים, בריאים ונוחים יותר. כל שהיה עליהם לעשות הוא לוותר על עצם הדבר שעשה אותם אנושיים.

ג'ייק סולומון, בימאי הקריאייטיב של XCOM 2, חשף כי Firaxis נותנת יותר חופש לגיימרים ולמודרים להשתעשע עם המשחק. "אנחנו מתרגשים להוציא לפועל תכונות שביקשו זה מכבר קהל השחקנים, כמו שלבים פרוצדורליים ותמיכה למודינג. כמו גם להוסיף עוד ממה שעשה את XCOM לכל כך נהדר. חייזרים חדשים, אויבים חדשים ותפקידי חיילים חדשים."

המאבק נהיה פראי בעוד XCOM נאלצים להידחק למתקפות גרילה, כמו זו שראיתם בטריילר. האם המאבק יביא נצחון אמיתי, או שסופו להיות עקר כמו הקודם? נגלה את התשובות בנובמבר, כאשר המשחק ישוחרר ל-PC ואחריו גם למקינטוש, OS X ולינוקס.