בדיוק כמו שהובטח, EA הכריזה על משחק Need for Speed חדש לקונסולות דור הבא והנוכחי. המשחק יקרא Need for Speed Rivals והוא בפיתוח על ידי Ghost Games – סטודיו חדש של EA המבוסס בGothenburg, שוודיה.

במשחק מירוצים/אקשן זה, השחקנים יוכלו לשחק בתור משטרה או נהג מחתרתי. לכל צד בחוק יש את האתגרים שלו, הפרסים שלו וההשלכות שלו.

בתור נהג מחתרתי, המטרה שלכם תהיה להפוך לנהג הידוע לשמצה בתור זה שלוקח סיכונים מאחורי ההגה ובתור זה שמצליח לברוח בקביעות מהמשטרה. ככל שאתם תברחו מיותר משטרות – כך תקבלו יותר נקודות מהירות, מה שיאפשר לכם לחסוף יותר מכוניות ויותר חפצים למוסך שלכם. נהגים יוכלו להגדיל את נקודות המהירות שלהם על ידי ניצחונות רציפים, אך אתם מסתכנים לאבד אותם עם אתם נעצרים על ידי המשטרה.

כששחקנים בוחרים להיות כחלק מהמשטרה, הם יצטרכו לעבוד כחלק מצוות בכדי לתפוס את הנהגים המחתרתיים, כל מעצר יעזור להם לעלות בדרגות בכוח המשטרתי. דרגות גבוהות במשטרה משמעותן יותר מכוניות חדשות המיוחדות למשטרה בלבד וטכנולוגיה חזקה יותר למרדפים.

מתחת תוכלו למצוא תמונות מהמשחק וטריילר קצר, שניהם מראים את "ההמתנה הארוכה לחזרתה של הפררי לסדרה של Need for Speed." וזה כולל את הF12 berlinetta.

Need for Speed Rivals יצא לXbox 360, PS3, PS4 ולXbox One ב19 לנובמבר.