Edios Montreal הודיעה לEurogamer, למחשק החדש שלה, Thief, לא יהיה מולטיפלייר תחרותי כשהוא יצא. למרות זאת, יש סיכוי כי יהיה לו גורם אוןליין כלשהו.
"נכון לעכשיו, בוא נאמר מולטיפלייר תחרותי, כמו הדוגמא שנתת לנו – Tomb Raider – אין לכך תיכנון כרגע, " אמר המפתח סטפן רוי (Stephane Roy).
"אנו בודקים את האופצייה של מצב אתגרי עם אלמנטים אוןליין, אך אני הולך להיות מאוד כנה איתכם – המטרה העיקרית של הצוות שלנו זה לתת את החווית משחק לשחקן יחיד הטובה ביותר, רק בשביל להחזיר את הסידרה, בכדי לשכנע אתכם כי אנחנו חלק מהעתיד ולא כאלה שאוחזים בעבר. זה מאוד דורש, כך שאני לא רוצה לראות את הצוות שלי מבזבז זמן ואנרגייה… אני רוצה לראות אותם מתמקדים בכך."
"אנחנו חושבים כי מצב מאתגר כלשהו יכול להיות מעניין, עם אלמנטים של אוןליין כמו שאמרתי, אך שוב, בוא נראה בעתיד לבוא, בוא נעשה מפגש נוסף, אולי נוכל לתת לכם מידע נוסף. אך שוב, לא יהיה מולטיפלייר תחרותי. המצב של השחקן היחיד דורש הרבה מאמצים ואנרגיה."
אז הנה לכם, Thief הולך להיות ממוקד במצב לשחקן יחיד, בדיוק כמו הטרילוגייה המקורית.
בחדשות נוספות, תמונות מהמשחק ותמונות קונספט חדשות שוחררו מחר, ותוכלו למצוא אותן למטה. נכון כבר ראינו כמה מהן בעבר, אך עכשיו הן רשמיות.
Theif יצא לקונסולות דור הבא ולמחשב האישי ב2014.